stefanps Redarmy88 Ja jag med! Hade ju velat HBP före men känns som Adjei är före i hackordningen enligt Foyston. När Ljung var borta mot Varberg klev Adjei in i truppen.
Ruuben Har inte sett HBP sedan utlåningen, men på försäsongen verkade det ju väldigt lovande. Så jag hade gärna sett ett par inhopp.
Kalle Dahl Redarmy88 Efter att ha tänkt det hårdaste jag kan har jag kommit fram till att ja, det blir samma elva som senast. Kusu går in för Herdon, Ljung får fortsätta som ytter på Rodics bekostnad. Förutsatt att alla är hela och krya.
Alex Angående elvan handlar mycket om hur man bedömer situationen med Kusu internt. Vi sitter med en av superettans bästa på positionen och kan inte avfärda det hur som helst. Allsvenskan är absolut prio och bedöms Kusu kunna fortsätta bidra till det får han spela.
Hasse-Hattrick Jag vet inte om HBP brukar träna med A-truppen nu när han är utlånad? Men visst är det Hannes på bilderna från dagens träning? Är han isf aktuell för trupp/inhopp/startelvan?
Redarmy88 25 grader och strålande sol på lördag vid matchstart. Det borde innebära en fin siffra. Vad kan det vara, 2500 sålda cirka?
Redarmy88 Öka takten nu. Fantastiskt väder imorgon och man får ta med en polare gratis till kortsidan. Allt annat än en fylld kortsida är inte tillräckligt bra.