TerrorTeddy Om det finns ett sug och behov så in med en tredje mindre buss. Alla ska klä sig i vitt. Vi ska göra kaoz med Helsingborg 🤪
cj9808 antzzo 154 är max, tyvärr har vi lite strul som jag inte meddelat @Lewinsky om, 153 anmälda är korrekt siffra så det återstår endast en plats!
antzzo Nice! Jag har anmält mig och undrar om det är ok att lämna ryggsäck i bussen under matchens tid?
Sniper Redarmy88 Om jag tolkar det bokstavligt så blir det nog jävligt svårt att få med hela staden ner till Helsingborg 😂
stefanps Sniper Nej då! Vi övertalar bara Växjö folket att det är roligare att kolla fotboll än hockey. Problemet löst 👍
Labila Kabila Sniper jävligt svårt att få med hela staden ner till Helsingborg Kan Kiruna flytta staden så kan väl vi?!?!??!
Sniper Att en del av Östers matcher läggs på måndagar eller på vilken dag utanför helgen som helst borde vara olagligt i fotboll. Hatar vardagsmatcher så himla mycket. Fotboll ska spelas på en lördag eller söndag. Så är det med det 😤😡
stefanps Sniper Fast när man går i skola/universitet är det rätt gött med vardagsmatcher. Speciellt om man haft en lång dag med lektioner är det gött att längta till match på kvällen. Man har något att se fram emot vilket kan boosta en. På helgen är det sega den långa väntan till matchen börjar. Även om man får sovmorgon då haha. Har dock förståelse för att för de som jobbar är helgmatcher lämpligare.