TerrorTeddy Itij8 Jag tror på East Front. Att dom tar sig i kragen. Drar iväg 2 dubbeldäckare till slut. 160 man. Sen möter ca 40 man upp nere i Skåne. Så 200 totalt.
Jockeluring Såg just höjdpunkter Oddevold-Helsingborg (0-3). Utifrån det som visades var Oddevold överlägsna, trots resultatet! Jag säger som @TerrorTeddy – anmäl dig om du kan, det är bara att åka ner och plocka hem tre poäng. ❤️ 💙
Platini Blev heller inte imponerad av Helsingborg. De har inte fått igång spelet ännu. Resultatet verkar inte avspegla prestationen.
Ols Platini Undrar jag var det värsta hybrisen finns. Hur som helst pratar vi om en match i SE där man lika gärna kan använda kaffesump som hjälp för att tippa en match som en analys av lagens prestationer i deras senaste matcher.
Ruuben Kan räkna med att HIF är taggade att förbättra prestationen mot oss senast. Får vi därför bara 1-0 tidigt så är deras självförtroende tillbaka i tåna igen.
TerrorTeddy Se till att anmäl er. 2 platser kvar i bussen. Först till kvarn. Fortsätt anmäl er så fyller vi en dubbeldäckare till. Öka öka öka. Blir det två dubbeldäckare lovar jag att ställa mig på pallen med bar, blek överkropp och dra igång Ge mig ett Ö…