antzzo TerrorTeddy orimlig jämförelse. Hur många år har KFF varit i Allavenskan och etablerat en trogen supporterskara? Kom tillbaka när Öster legat i Allsvenskan 5-10 år. Då är det säkert 500-1500 borta mot HIF
Itij8 TerrorTeddy ganska kass jämförelse med tanke på hur dåliga öster har varit de senaste åren och kalmar att kalmar legat i allsvenskan ett bra tag
Jockeluring TerrorTeddy Nästan lite @oldtimern-gnällvarning på den 😎 😉. "Alla andra är duktiga, vi är helt kass". Nedtecknat med glimt i ögat. 😇
TerrorTeddy Jockeluring var mer meningen som ett wake up call. För vi ska fan inte vara sämre än Kal#ar på något. Så in och anmäl er. Vi krigar i toppen. Dom i botten. Oavsett liga ska vi ha mer folk på våra kortare resor. Kom igen nu 😀
Bonus Läser i HD att HIF räknar med en publik på 7000-10000 i "toppmatchen" mot Öster. HIF säger också att man siktar på allsvenskan i år. Dom spänner bågen, kan man tycka.
Redarmy88 Bonus Dagens HIF har inget i Allsvenskan att göra. De skulle ramla ut lila snabbt. Jag tror De hamnar i mitten av tabellen på sin höjd topp 5.
Sniper stefanps jo men det var en ren chansning men om jag måste så säger jag väl 1-3 vinst till Öster. Tror på en målrik match. Helsingborg vill spela fotboll vilket jag gillar och även Öster så det blir många mål och en underhållande match, det blir det ofta mot just Helsingborg och det blev det även senast hemma mot dom när de fick stryk. Det är mitt förhands tips. Vad är ditt tips?
stefanps Sniper Håller med om vinst! 3-1 är ändå optimistiskt. Jag tror på en 1-0 seger. Oväntad segerskytt i Tatu Varmanen som sätter segermålet. Hade varit kul att hålla nollan igen! Sen är det alltid kul med många Östermål ⚽️
Redarmy88 Köp biljett redan idag har för mig att HIF höjer priset ju närmre matchdag man kommer vore synd att ge dem extra betalt.
cj9808 Eftersom vårt bussbolag är klass så har dom lyckats få loss ytterligare en dubbeldäckare från regiontrafiken vilket innebär att vi har 154 platser totalt
sim cj9808 Eftersom vårt bussbolag är klass så har dom lyckats få loss ytterligare en dubbeldäckare från regiontrafiken vilket innebär att vi har 154 platser totalt
cj9808 Fnattman Två dubbeldäckare då också, ser dock denna resan som bättre då förra året var premiär
Redarmy88 154 platser fyller vi utan problem. Är ju tillochmed lite bättre än brofästets resa i deras hyperviktiga match mot Peking