LinoBoll Surgubben från Halmstad har nu alltså bytt in två ytterbackar för att spetsa framåt. Avgå alla inkl Vito
Sniper Se det från den ljusa sidan, vi har ju snart säkrat ett kontrakt för att få spela i Superettan 2025
El_barto Tompa Finns ju inga offensiva alternativ. Truppen har varit för tunn från dag 1, även om det först nu det tycks få effekt.
Anders El_barto väldigt svårt att förstå det här med en halvbra chansning som enda vettiga alternativ framåt. Självklart att det straffar sig.
Tompa El_barto Men vi kunde ha startat med ABW på topp isf Söderberg. Och även Kusu från start. ABW har hamnat alldeles får långt ner i banan hela matchen och där rör han bara till det.
Oldtimern Man kan nog konstatera att all röra har gjort att vi tappat lagmoral inte oväntat, folk hänger med huvudet typiskt dålig lagmoral
Sniper Oldtimern Jag förstår mig inte på hur snabbt ett "topplags" självtroende som Öster kan dippa från att vara på 110% innan HIF matchen till att knappt nu existera. Hur kan det vara så ostablit och svajjigt, det ska inte kunna vara så om man är ett topplag.
Horn Tompa Söderberg är en stor anledning till varför vårt anfallsspel är så jävla dåligt. Maken till slöare spelare har jag nog aldrig sett i Öster. Han kan inte få en minut till.
BKBiceps Öster är riktigt svagt idag. Men på andra plats kommer fan dufva. Provocerande att se honom vifta med armar och kort om vartannat och ingen förstår något.