Kalle Dahl Hoppas spelarna är laddade till tusen idag. Vad sägs om den här? Wall Tatu Mattis Starke LB Ljung Seger Mörfelt ABW Rodic NS
Drillo En tränare som är avstängd, får denne inte vara med i omklädningsrum inför eller under match, eller gäller avstängningen endast "bänken vid matchplanen"?
Labila Kabila Drillo nej, tränaren får inte vistas innanför den avgränsade området runt plan/omklädningsrum 90-120 minuter före eller efter match (är osäker på tiderna), men tränaren får inte vara i omklädningsrummet i samband med match. Jag kan fråga de som har koll när jag kommer upp till arenan.
jojolaget Drillo saxar från svensfotboll.se: "Utvisad person får i samma tävlings nästkommande match inte uppträda vare sig som spelare eller i någon ledar- eller funktionärsroll. Personen får, i samband med den nästkommande matchen, inte befinna sig i omklädningsrum eller i närheten av det tekniska området, i pressrum eller annan lokal inom arenan från 90 minuter före match till 60 minuter efter slutsignal samt inte heller på annat sätt instruera eller ha annan kontakt med sitt lag"
ZWEMPA Wall - Tatu, Mattis, Starke. Lukas, - Seger (Kusu), - Ljung, Söderberg, - Mörfeldt, ABW, Rodic. Om vi fortsätter spela 4-3-3. Är Kusu frisk och sugen på en röd tröja tar seger över Söderbergs plats som åtta.
Redarmy88 Jag skulle vilja se Hannes få 30 minuter idag. Är det ett önsketänkande tycker ni ? Varenda investerad minut i honom kommer ge en rejäl återbäring.
Ols Många bort idag. Och kanske även Kusu. Undrar hur bänken kommer att se ut. Kommer några ungdomar fylla ut? Hur som helst kommer möjligheten att försöka förändra matchbilden med byten vara liten.
Kalle Dahl Redarmy88 https://www.smp.se/sport/oster-sebastian-om-livets-extrema-kontraster-svart-kanslomassigt/ Frågetecken för Manasse Kusu (missade fredagsträningen på grund av magont). Något annat viktigt i inför-artikeln som fokuserar på Starke: Den 20 juli gick hans mamma Malin bort i cancer 53 år ung. Dagen efter gifte sig Sebastian Starke Hedlund med sin Cornelia, som han träffade redan 2011 och har två barn, Vera och Melvin, tillsammans med.
Redarmy88 Kalle Dahl Kusu är snart ett minne blott i Östers IF. Känns som att alldeles för många saker sker nu där han givet inte vill vara en del av rådblått. (Magont tillfällighet? - jag tvivlar) Detta i en tid då vi har vår viktigaste höst framför oss. Med tanke på det han gjorde och ändå fick så positiva reaktioner från i princip hela arenan när han blev utbytt mot Sundsvall så är det givet att hans psyke kommer ligga honom till last. Klarar man inte av ett fåtal burop med tanke på vad som hänt så kommer han få det otroligt tufft i sin fotbollskarriär. Knyt ihop näven sluta tycka synd om dig själv och ge oss ett avslut vi aldrig kommer glömma med ett allsvenskt avancemang. Man har alltid två val, jag föredrar att man motbevisar och ger 100%.