McA Berra Det har stöttats till förbannelse genom åren, både på och utanför. Som CJ skrev häromdagen, nu är det dags att laget och föreningen gör sitt och faktiskt börjar visa att man vill upp. Förlust mot BOIS så är alla tillbaka på ruta 1. Vinner de så finns alla möjligheter. Syns det inte på planen att viljan finns så hjälper inga yttre faktorer. Måste komma inifrån laget
Berra McA Jag vet. Men tyckte man såg gamnackar på många i Öster efter Sandvikens 2-2. Kändes inte som att nu jävlar får ni steppa upp pressen på spelarna gav positiv effekt. Men det är min tolkning.
ld08 Fortsätt boka nu!! 52 just nu, bara 52 st som fortfarande tror på de? Grabbarna behöver vårt stöd som mest nu, avsluta arbetsveckan med Östervänner i Landskrona! Kan ju inte bli bättre
Lindstig Bra av East Front att köra billig resa för ungdomar till Landskrona. Vi brukar slå zebrorna och kommer att göra det den här gången också...
Kalle Dahl (Passar inte perfekt i någon tråd, jag väljer denna.) Torris missar resten av säsongen pga skada och operation i baksida lår. https://www.smp.se/sport/osterspelaren-tvingas-till-operation-missar-resten-av-sasongen/
outdoor_miner Ols Fönstret är stängt. Kan man plocka hem Högberg? Utan att ha nån fakta spelar han väl med största sannolikhet på ett samarbetsavtal, och kan därmed spela för vilken som av klubbarna fritt.
Hasse-Hattrick Egentligen är det jävligt enkelt. Skit i all trams och brus. Gör det vi kan, få ut det på planen. Då spelar vi i Allsvenskan nästa år. Så,,, nu kör vi!