Old Chap rapparee_1 Jag köpte biljett vid deras arena med swish för ett par säsonger sedan utan problem. Tvivlar på att mobilnätet skulle vara mer svajigt i Landskrona än hur det är i andra skånska städer.
cj9808 Old Chap Infon kommer från Landskrona, mobilnätet har börjat svaja sedan dom påbörjade ombyggnationen av Landskrona IP
Tompa Blir en nervös kväll. En seger skulle betyda enormt mycket. Mer än på länge. Törs knappt tänka på tongångarna vid förlust. Våga vinn nu bästa Öster! Sätt hösten!
Plantagenparkeringen En vanlig säsong är det ungefär här, mot ett annat topplag i sluttampen, vi brukar vika ner oss. Men någonting säger mig att det här inte är en vanlig säsong.
Jockeluring Ryltan mitt stamställe i Mörby C visar matchen om jag ber dem. Messa 070 148 88 31 om du är på g, annars kanske jag ser matchen hemma.
Ryltan Jockeluring såg det först nu. Hejar hemma med sonen och hans polare hemma i Tyresö. Nästa match kanske.
sim Halloj! Finns det någon som tyvärr inte har möjlighet att åka med? En exilare var tydligen hemma i helgen och var sugen på att hänga med Edit: Fixat!
Carlos Jag har en biljett till bussen som jag ej kommer att åka med då jag tar mig till Landskrona på annat sätt! Om någon vill ta den så får ni den gratis men swisha gärna tifokassan eller eastfront en summa 🙂
Bissan Bra elva. Om nu bara Foyston visar att han är villig att använda bänken får jag tillbaka förtroendet för honom. Start startelva. Stark bänk. Använd så många som möjligt!
ubie67 Bissan Då jag coachar kallar jag bänknötare ist för avgörare, just för att de kan o skall kunna avgöra/stänga matcher beroende på matchsituation, så helt korrekt analys...
Plantagenparkeringen Rätt med Ljung från start- brukar visa hjärta. Förväntar mig att vi håller i hela matchen idag.