7 dagar senare

Håller ni med helt om listan eller skulle ni bytt ut någon spelare?

stefanps Kul att min personliga favorit Rochester dök upp. I sina bästa stunder vår mest eleganta spelare den här sidan millenieskiftet. Men som så många andra superettanspelare frustrerande ojämn.

Slangen När han var bra var han ju rolig att kolla på. Dansk engelsk jamaicanen 👍

stefanps
      Det är en väldigt kort tid för en All Star sammanfattning.

Jag har svårt att sätta Pavic, Tatu och Rochester i ett sånt lag. Trevliga killar men rätt begränsade spelare. Runar och Lukas mkt mer stjärnor.

Hasse-Hattrick Jo tämligen meningslös så pass kort tid, och att begränsade spelare som Pavis & Rochester finns med säger väl det mesta.

ubie67 Inte alls meningslöst, tack Stefan för engagemanget. Det är bra att det skrivs mycket om Öster. Att folk diskuterar Stefans All star-lag tyder på att det är allt annat än meningslöst. Det är helt okey för de som tycker det är ointressant att inte läsa artikeln överhuvudtaget.

Calle01 Jo alla har rätt till sin åsikt, min m.fl har både rätt att läsa och tycka vad man vill, denna gången finner jag den som helt meningslös (iom den korta tidsspannet mm) och andra ggr har det som skrivits på det forumet vart jätteläsvärt. Om du finner intressant så ok för dig, inte konstigare än så.

ubie67 Just själva ordet "meningslöst" kanske inte så kreativt beskrivet, men alla får ju tycka vad de vill. Smaken är som baken!

Inför artikel ställs in på grund av brist på tid

Tog fram en elva från millenieskiftet på måfå. Gjorde dock ont att lämna Stefan K utanför. Har jag glömt någon? Några av spelarna är mer från min barndom som jag tyckte var grymma vid sisådärs 10 års ålder.

Claes Green
              Emil Krafth, Ivan Kricak, Kaspars Gorkss, Patrik Bojent
              Atiba Hutchinson, Johan Persson
              Jonathan Levi, Paolo Figueiredo, Freddy Borg
              Ludwig Ernstsson

Bänk:
              Robin Wallinder
              Marcus Jonsson
              Runar Sigurgeirsson
              Pavel Zavadil
              Marco Da Silva
              John Pelu
              Darijan Bojanic
              Andreas Ottosson
              Manasse Kusu

Coolaste värvning: Yamba Asha och Teafore Bennett . Men inte de bästa 😅.
              Jabu Mahlangu, han var otrolig 2008. I mitt minne.