Tack för era frågor 🙏
De har ställs till Calle och vi har haft ett givande och intressant samtal. 🤝
Imorgon får ni dels höra hur vi har resonerat om de senaste matcherna, ni får lyssna på intervjun med Calle och så går vi igenom potentiella startelvor inför Norrköping. 📝
Ha en fortsatt fin kväll så länge! 💪