stefanps 🎙️ Östers målvakt: “Kunde ha lagt av med fotbollen” I dagens avsnitt av Ä de hörna? 🔴🔵: Vi går igenom Östers tre senaste matcher – delar ut ris och ros Från mittfältare i Hässleholms IF till målvakt i Öster – Carl Lundahl Persson berättar om sin resa Hur ska rödblått ta poäng mot IFK Norrköping? Potentiella startelvor Lyssna via Spotify: Via SF: https://www.svenskafans.com/podcasts/7667 Let ́s go!
Tompo22 stefanps Bra avsnitt! CLP är mer eller mindre spikad som förstamålvakt i mina ögon. Go, ärlig gubbe och framåtstänkande.
stefanps 🎙️Blev intervjuad kring mina tankar om Max Mölders avsked: https://www.svenskafans.com/fotboll/efter-fem-manader-pa-posten-nu-lamnar-molder-oster-695902
stefanps 📝 Stjärnbetygen efter andra raka förlusten Öster-skeppet fortsätter sjunka och det har blivit tydligt att en bottenstrid väntar.❗ https://www.svenskafans.com/fotboll/stjarnbetygen-efter-andra-raka-forlusten-696091
stefanps ✍️ Krönika: "Behövs mer Österhjärta på plan" 🔴🔵 Förra året fick noll akademispelare speltid i A-laget. I år har en fått, och det är alldeles för lite. https://www.svenskafans.com/fotboll/pavlovic-susa-behovs-mer-osterhjarta-pa-plan-696119
stefanps ⭐️ Stjärnbetygen: "Hans bästa match i år" 🏆 Öster vann mot Norrby efter en bra prestation över 90 min. Det defensiva såg mer solitt ut än tidigare. 💪 https://www.svenskafans.com/fotboll/stjarnbetygen-hans-basta-match-i-ar-696298
stefanps Godmorgon ☀️ 🥳 Vi startar veckan med positiva nyheter. Ikväll spelar vi in ett nytt avsnitt av ”Ä de hörna?”, där vi ska intervjua Östers ytter Samuel Burakovsky 🎙️. Har ni något ni vill fråga honom är det bara att skriva nedanför 👇
Tompo22 stefanps Kul! Mina två frågor lyder: 1. Ungefär hur stor del(procentuellt) av träningarna får truppen chans att träna på att ta avslut på distans och 2. Får backarna vara med under dessa övningar eller har de andra punkter att öva på istället?
stefanps 🎙️Samuel Burakovsky: “Han är bättre än andra tränare jag haft” I dagens avsnitt snackar vi ner de två senaste matcherna mot IFK Norrköping och Norrby. Vi intervjuar Östers ytter Samuel Burakovsky som bland annat berättar om de positiva effekterna av tränarbytet. Dessutom snackar vi upp derbyt mot IFK Värnamo nästa vecka. 🔴🔵 Lyssna via Spotify: Via SF: https://www.svenskafans.com/podcasts/7678 Trevlig lyssning 😃
antzzo Kul med Burra som är rak å ärlig. Säger att det varit identitetslöst med Max och att spelet inte suttit och att egentligen inget varit bra. Han verkar stormtrivas med Friberg. Kallar han för människokännare.
stefanps antzzo Kul att du lyssnar! Ja, det var minst sagt intressanta saker han tog upp. Väldigt frispråkig av sig dessutom!
sandjohansson antzzo Identitetslöst är fel ord. Vi hade ju en tydlig identitet under Mölder. Det var bara det att vi var för dåliga på att spela så. Mycket uppmuntrande att Friberg är bra med människor. Det fotbollstaktiska är sekundärt i jämförelse.
Manne sandjohansson enig. Lex Fidde Holmberg (som väl folk snart tröttnar på gullandet med, men inte jag). En elitfotbollsspelare kan spela fotboll, det de behöver är bra ledarskap som tar fram det bästa ur dem (gärna i kombination med ett starkt självledarskap - läs gärna Offsides reportage med Lagerbielke på ämnet i senaste numret).
stefanps ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Stjärnbetygen: "Ett konstant hot på plan" 🔴🔵 🏆 Öster vann mot IFK Värnamo med 3-0 efter en ny stark insats i 90 minuter. Daniel Friberg-effekten är ytterst synlig. https://www.svenskafans.com/fotboll/stjarnbetygen-ett-konstant-hot-pa-plan-696695
stefanps 📝 SvenskaFans har tagit ut tre Österspelare till omgångens elva, i både försvar, mittfält och anfall 🔴🔵 https://www.svenskafans.com/fotboll/omgangens-lag-696767