Kalle Dahl Petar NS Möradona Kusu ABW Seger LB Kricak Mattis Tatu Wall Rodic får komma in när Petar tröttnar efter 60 min. Tänk att just nu kan vi till och med ha en ytter på bänken, släng er i väggen MFF. 😎
El_barto Kalle Dahl NS är ju ett utmärkt förslag om vi inte vill vinna. Seriens formstarkaste mot formsvagaste med seriens långsammaste anfallare låter sådär imponerade.
onion Kalle Dahl Ser ut som en bra startelva förutom Niklas Söderberg som jag inte tycker funkar på den positionen. Varför inte kalla hem Oskar Gabrielsson till denna matchen?
anderz Kalle Dahl Såg du Brage-matchen? Annars rekommenderar jag reprisen av den för en stilstudie i varför Söderberg aldrig någonsin igen, på någon position ska starta en match hos oss, eller knappt ens hoppa in. Hur han lyckades få vara kvar på planen hela matchen efter att konstant ha lekt kurragömma bakom en mittback är en riktigt stor gåta. Annars instämmer jag i startelvan!
Old Chap Är Petar redo att spela på lördag? Har han kunnat träna regelbundet i sommar? Tror inte han finns med i startuppställningen utan får sitta på bänken och komma in i andra halvlek. Han kan i alla fall inte göra ett sämre inhopp än vad Adjei gjorde senast.
VV-Oppnasitt84 Old Chap verkar ha spelat och suttit på bänken i juli i USA så helt otränad kan han nog inte va.
Sääf Sr Örgryte spelar helt annorlunda jämfört med Österlund - jag gillar inte att vi slösar abw i den centrala rollen, men den får en helt annan funktion mot öis, som borde passa honom bättre.
Oldtimern ÖIS råkar vara superettans formstarkaste lag för Helsingborg, blir tuff utmaning . Framför allt är de kontringsstarka, vilket ÖSK fick erfara
Calle01 Fan, vad gött det känns att kunna ställa upp med en anfallare på lördag. ABW kommer att kännas som ett nyförvärv också jämfört med matchen mot ÖFK.
xonitex HB352 instämmer dags att gaska upp sig, valde själv sitt mot Brage, gick med flickvän o familj. Öis blir säkert 300 bortasupportrar.
Tobbe Ax Fixar inte att sitta en match till. Även om det är jobbig, så kommer jag också att finnas på stå på lördag
outdoor_miner Tobbe Ax Fixar inte att sitta en match till. Även om det är jobbig, så kommer jag också att finnas på stå på lördag Haha du fuskade ju redan förra matchen och gick bort och ställde dig vid staketet! 😉
Ruuben Är det träning på sportfältet alla dagar? 10.30-12.00. Eller tränar de någon annanstans också?
Redarmy88 Se nu till att komma i tid till kortsidan på lördag. Dags att skapa förutsättningarna för hösten samtidigt som vi ska välkomna våra nyförvärv. 12:30 på kortsidan innebär att man är på plats ett par minuter innan det. Låt oss göra detta på riktigt, vi möter seriens formstarkaste lag och de ska inte ha med sig något alls hem.
TerrorTeddy För dom som vill ha Guinness på sin uppladdning på lördag innan ÖIS. Så öppnar Sláinte kl 12:00. 😀
Calle01 Min elva på lördag. Wallinder Tatu Mattis Kricak Theo Mörfelt Kusu Seger Rodic ABW Martin H A Avbytare: Petar, mfl