Redarmy88 1 av 12 poäng mot Gefle på två säsonger ett stort underbetyg. Att Foyston inte får ut mer av den här truppen är också ett underbetyg. Det är inte idag vi förlorar goda förutsättningar för Allsvenskan. Det är att vi är sämst när det gäller.
per gustafsson Redarmy88 vi är på Foystons första år. Det var en chansning att byta. (Kanske en nödvändig chansning) Till nästa år måste vi vara bättre förberedda på sommar fönstret. Om truppen börjar svaja för att en spelare är lite klantig vid en övergång så har vi en riktigt svag grupp.
xonitex jojolaget Iblanf kan faktiskt en enskild spelare sätta ett helt lag i dålig sits. Sen kan man såklart diskutera om det är utvisning. Men det var ju inte så att laget var dåliga innan utvisningen om man säger så. Så jag förstår inte dig på något sätt.
Tompa Total dominans i 33 minuter och 2-0 var bara en tidsfråga. Sen en panikrensning av Gefle som leder till en frilägesutvisning nästan vid mittplan. Hur är det ens möjligt. När hade vi sånt flyt senast. Har ALDRIG hänt.
devve Stängde alla av innan frisparken eller var det bara jag som såg oss missa öppet mål från 2 meter precis?
Old Chap devve Fantastiskt fin frispark av ABW, Sedan missar Östers blekaste fotbollsspelare att nicka bollen in i ett vidöppet mål på returen.
SimonJohansson Sicket jävla bogey team Gävle. Jävligt orättvist, man blir fan tokig. Öster gör det bra trots en man mindre. Att domaren ger Mattis rött är något av det sjukaste.
Kullabella Om man skulle välja en mindre smärtsam fritidssysselsättning än att följa öster kanske? Vad sägs om fakir? Eldslukare? Frivilligt kliva barfota på legobitar?
Tompa I kväll jublas det i Sandviken, Borlänge, Landskrona, Degerfors och i Helsingborg. Kul för er! Och snällt av oss att hjälpa Gefle upp från nedflyttningingsplats.
Oldtimern Tränaren får ta på sig inbytet av killen som inte ens utmärker sig i räppe, färdigspelat i öster på ett tag kanske , 9 av 10 hade nickat mål från 5 m, o i famnen på målisen som låg vid stolpen längst bort
Bluearmy84 Deppigaste jävla förlusten på bra jäkla länge. Ge bort 3 pinnar, när man totalt äger matchen i 34 min, finns ju bara inte. Laget som alltid tappar taget borde man ju döpa om östers if.
Slangen Bluearmy84 Ska ju stå minst 2-0 och matchen ska vara stängd efter en halvtimme. Har vi varit mer överlägsna i år än under första 30 idag?