Dagen efter nu och försöker låta det smälta, men det är svårt. För 24 timmar sedan satt jag nöjd med ett stort leende, men ändå sedan 17:00 igår har det känts tomt.
Folk tycker säkert jag överdriver, men det är verkligen bara tomt. Är så trött på det här laget och fotbollen, totalt. Gårdagen var verkligen en match man måste vinna för att gå upp till allsvenskan, men såklart är det små detaljer åter igen, som kostar oss segern.
Är verkligen trött att bränna så mycket både mentalt men också pengar på den här klubben men aldrig få något tillbaks. Förstår spelarna vad klubben betyder för oss? Problemet är att det inte finns nog med grabbar från bygden som faktiskt bryr sig om klubben. Spelare kommer hit för de ska vara en relativt enkelt liga att prestera i och vi betalar höga löner (för s1). Dags att få in lite grabbar som faktiskt bryr sig om öster, inte sådana som kommer hit och ljuger om att man vill ta klubben till allsvenskan.
Framtiden känns verkligen mörk just nu och ser verkligen inte hur det kan bli bättre härifrån. Vad är problemet? Truppen är på pappret överlägset bäst i hela serien, ändå snubblar vi på mållinjen år efter år. Det är bara en tidsfråga innan vi upplever 2019 igen.
Nu återstår det 10 omgångar för dessa grabbar att visa vad de står för. Förväntar mig ingenting mera än hjärta på och utanför plan, för det är vad vi trogna supportrar förtjänar. Allt ligger i våra egna händer och trots att det är upp och ner måste vi som supportrar stötta laget alla 900 minuter som återstår av säsongen, trots att det är svårt. Vi ska tillbaka!