Berra Anders Känns som vi alltid har svårt mot Gefle tyvärr. Men om man ska vara ett av dom 2 bästa lagen i superettan ska man vinna en sån här match.
ÖÖIIFF Berra Ska, man MÅSTE vinna en sådan häringa match, allt annat är en riktigt jäkla dag på jobbet! Tror på avgörande toffelmål utav norrbaggen idag, där Petar kommer in o snurrar friskt sista 20min....
Calle01 Rodic och KHJ klev av fredagens träning men det ska bara ha varit en försiktighersåtgärd. Ingen info om Petar. Att de inte ställer frågan om hur det är med honom när ryktet om hans känning gått. Det hade jag gjort om jag var journalist.
Berra ÖÖIIFF Håller med. Petar känns ju helt guld att slänga in sista 30 mot trötta försvarare när det blir mer ytor. Men tror han startar idag.
Jögge Villenyblom Tack! Har du fått bekräftat att ABW spelar till höger, eller kan det bli annan plats för honom?
Slangen Villenyblom På pappret måste det vara seriens bästa startelva namn för namn. Bara ut och leverera nu.
Oldtimern Tråkigt med rodic tränaren saju alla var tillgängliga, Hade nog trott på Aliev på topp, norrmannen visade 8nte mycket senast
Tompa Oldtimern Snygg assist till matchavgörande målet dock. Producerar han vinnande poäng räcker det gott för mig.