fåtöljsupporter a.k.a. fr lemon absolut en bra cross men för att vara en uttalad poängspelare så är hans utdelning jädrans skral. Vi kör inte med hockeyassist i fotbollen.
Labila Kabila Om jag inte minns helt fel så var det 18 år sen jag senast missade en hemmamatch (pandemin inräknad), Ellos hemma på långfredagen 2006, och då blev det noll poäng. Så att det blev en pinne mer igår är det jag tar med mig
Ingemar lemon Håller med.Detta märktes väldigt tydligt i matchen mot Örgryte, försvararna var ju livrädda för Petar. Backen han hade mot sig fick ju direkt understöd inom någon sekund. Då kan jag tycka att det är upp till de övriga spelarna att utnyttja ytorna när två motståndare står ute vid sidlinjen och steppar. Sen är jag också den förste att erkänna att det är givetvis upp till Petar att hitta rätt adress på passningen.
Calle01 En sak som oroade mig igår (speciellt i andra halvlek) var dessa långbollar, främst från Wallinder. Min tolkning bakom målet på södra stå var att vi saknade Kusus fina och trygga bollbehandling. Det måste vi hitta en lösning på Långbollar har aldrig varit Östers grej.