@Villenyblom sa:
@Plantagenparkeringen sa:
@Villenyblom sa:
@Plantagenparkeringen sa:
Förluster mot 2 ex allsvenska lag.
Funderar på vilka spelare vi ska behålla eftersom många kontrakt går ut. Tycker vår backlinje har frågetecken. Många av dem har varit med länge utan att ta några ytterligare kliv och sätter oss ofta i situationer. Anfallare lär bli sommarprio.
1-2 MB. Någon från lokal division?
1 VYB.
1 Anfallare
Varför skulle någon från Räppe eller liknande hålla bättre nivå än det vi har nu? Man får va pissed off efter en sån här pissinsats men någon nivå på diskussion måste man ha. Bara stinker recency bias
Jag har inte sett en enorm skillnad i möten i tipshallen och vi alla vet att Månz är påväg ut.
Räppes ordinarie backlinje släppte in 4 på 35min mot våra bänkspelare. Tycker Berg är jätteöverskattad och har väldigt average siffror från förra året, Mattis funkar om försvarslinjen inte är för hög. Inför nästa år behövs det en stor och snabb mittback där fysik är absolut prio. Vi har passningsfoten men inte fysiken
Beror på hur målen blev till. För mig kan en sån som Anton Andersson gå in och göra bra ifrån sig. Exempel på Charlie Vindehall, går att hitta spelare från lägre divisioner lokalt.
Vi får fundera allvarligt också på vilken insats man gör på plan. Är man lokalt förankrad så tror jag man höjer sin kampinsats. Silverholt, Månz (mot tesen), Rochester, Kozica är ju rätt slappa. Frågan är vad det gör när våra äldre spelare har en rätt loj attityd. Tyckte mig se den hos Månz även när han spelade AS i Åtvid. Viljan att vinna slår ju ofta kvalité. Om vi då saknar kvalité för att slå Örebro och Halmstad, borde vi ha möjlighet att med huvudet gå in och ta det.