@ÖÖIIFF sa:
@jores sa:
@Apotekaren sa:
@ÖÖIIFF sa:
Tar hellre in Kusu (endast om vi köper honom) o tar bort nån valfri utav Rochester & Engqvist (utlåningsavtal om ej kan säljas) för en frisk o fulltränad islänningen är default i en första startuppställning alla dar i veckan, där Kusu ligger på klar andra plats. Drott är Drott, kan hoppa in närsom o tror både han, Vito o vi vet han kommer leverera då så ger han minst ett år till av olika skäl. JW kan gärna lånas ut han med om ny anfallare kommer, noll potential mer än i flink i truten för några baljor under en säsong som max.
Ska vi skicka iväg unga spelare före Drott menar du? Engqvist har inga krav på att starta varje match, Rochester, Engqvist, Höken och Kusu före Drott alla dagar i veckan
Drott före alla andra, alla dagar i veckan B)
Halvt på skämt, halvt på allvar. För min del om någon ska bort är det MRS även om det är synd för han har en hel del fina egenskaper. Enklast vore att avstå Kusu, även det också vore synd eftersom han redan nu är riktigt bra och bör ha grym utvecklingspotential.
Har ej skrivit att Drott skall iväg, snarare tvärtom då han alltid levererar. Sorry men gillar Kusu o ser stor potential i killen likt islänningen, nåt att ha med sig i AS. Tycker Rochester & Engqvist ligger längst ned på listan även om de 2st bra killar på alla de sätt, men i en konkurrenssituation måste nån bort om nu inga pengar finnes för alla dessa 5.
Det var inte ditt inlägg jag svarade på. Jag har också MRS och Engqvist längst ned på listan om vi behöver prioritera och lyckas värva Kusu permanent för rimlig peng. Om Kusu blir för dyr att lösa eller enbart kommer på lån utan köpoption tycker jag det är rimligt att avstå, fast att det är synd.