Hasse-Hattrick KAX Mest förvånad över Aliev ändå. Han får ju ofta kritik för att vara orörlig och icke engagerad i spelet...
Plantagenparkeringen KAX Bra insikt om Ljungs arbete för laget. Och anledning till att han inte blev utbytt för den defensiva styrkan.
1967conny Förstår ändå inte motvilligheten att inte byta , en stor del att vi var favoriter till serie seger var en bra bred trupp, nu verkar den enbart vara bred med tanke på en tveksam andra halvlek mot Landskrona och en minst lika tveksam hel match mot Sandviken utan att göra några byten för att stabilisera eller förändra till match till vår fördel
Ingemar KAX 12853 meter! Fantastiskt! Jag har ännu inte sett någon spelare som i en match varit över 13 km, och jag tittar ändå på både CL, PL, Serie A, Allsvenskan och Superettan. Någon gång även div 6 Växjö. Rätta mig gärna om jag har fel!
Plantagenparkeringen Blev upplyft att i Arpö får höra att Rodic gjort sin bästa träning på hela säsongen efter att bindeln åkt av. Har förhoppningar, men inser att det är allt annat än ett lätt läge.
Plantagenparkeringen Ser gärna: Wallinder Tatu, Kricak, Mattis, Lukas Seger, Höög Abw, Hoel/Ljung, Rodic Aliev In med Mörfelt i 60e.
Bissan Plantagenparkeringen Instämmer till 100%. Med den startelvan leder vi med 2-0 i paus och vinner med 4-1.
Ruuben Tror ni inte att Foyston kanske kör Theodor på vänsterkanten istället för Petrovic? Eller Rodic, eller Mörfeldt. Frågan är väl vem som är bäst som inhoppare, OM Foyston gör byten vill säga.
Calle01 Är rätt säker på att Rodic startar imorgon. Bra träning och Foyston vill säkert visa att gammal groll är glömt och att matchen mot TFF är en nystart. För övrigt skriver Öster på sin hemsida att Torris och Petar är borta men att resten är disponibla imorgon.
TuffeUffe Mörfelt som central mittfältare. Jag är skeptisk. https://www.smp.se/sport/ny-roll-for-morfelt-nar-formstarkt-trelleborg-kommer-pa-besok-vi-har-experimenterat-lite/