Ruuben Tror ni inte att Foyston kanske kör Theodor på vänsterkanten istället för Petrovic? Eller Rodic, eller Mörfeldt. Frågan är väl vem som är bäst som inhoppare, OM Foyston gör byten vill säga.
Calle01 Är rätt säker på att Rodic startar imorgon. Bra träning och Foyston vill säkert visa att gammal groll är glömt och att matchen mot TFF är en nystart. För övrigt skriver Öster på sin hemsida att Torris och Petar är borta men att resten är disponibla imorgon.
TuffeUffe Mörfelt som central mittfältare. Jag är skeptisk. https://www.smp.se/sport/ny-roll-for-morfelt-nar-formstarkt-trelleborg-kommer-pa-besok-vi-har-experimenterat-lite/
Kalle Dahl Jag tycker det är spännande med Mörfelt som tia. Smp nämner inget om hur elvan ser ut att bli i övrigt, dvs om Ljung eller Rodic startar på ena kanten. Hade velat se denna. Wall Tatu Mattis Kricak LB Seger KHJ Mörfelt ABW Rodic Ali
Sääf Sr Såhär tänker jag. Jag gillar Ljung, men perfekt att lyfta in om Mörfelt kroknar. Snudd på att man hade velat ha in Theodor, men det är ju istället för Tatu isf. Wallinder Tatu Mattis Kricak LB Seger KHJ ABW Mörfelt Rodic Ali
Calle01 Är det bara jag som tycker att ABW ska vara till vänster och Rodic till höger, nu när Petar är indisponibel. Lär in hända, men man kan ju få drömma.
Slangen DeppigPojk ett par veckor enligt artikel i smp. MR-undersökningen visade tydligen att det inte var så allvarligt som de först trodde
fåtöljsupporter a.k.a. fr DeppigPojk Talades väl om 1-2 veckor efter att de magnetröntgat hälen. Men lite osäkerhet i det som jag gissar.
Villenyblom Walle Tatu Mattis Kricak Lukas Mörfelt KHJ Seger ABW Ali Ljung Vet ej om Mörfelt är 8a i 433 eller 10a i 4231
TuffeUffe Calle01 du är inte ensam om det. Trodde också Roddan skulle starta nu när luften rensats och det rapporterats om bra träningar.
Kalle Dahl Logiskt att Ljung får starta, Trelleborg lär väl dubbla eller till och med trippla på honom.