Redarmy88 Sedan Öster uppdaterade senaste siffran verkar minst 1000 biljetter till ha hämtats ut. Positivt såklart. Vinner vi mot Sundsvall så spränger vi 10 000 gränsen!
Redarmy88 Knapp minskning från förra året publikmässigt. Klackmässigt har vi markant ökning på framförallt bortaplan. Tror Jens pratade om att det var i princip samma publiksnitt ifjol som det var i somras vid samma tidpunkt. Förra året i augusti låg snittet på: 3 395 personer 2023 (augusti) 3202 personer 2024 (september) Då har vi "fotboll för alla match" framför oss samtidigt som de viktigaste matcherna är framför oss. Gäller verkligen att vi sluter upp nu
Lindstig Öster försöker samla in en miljon kronor på gratismatchen. För att det ska lyckas måste vi som älskar Öster och dessutom kan avvara en slant hjälpa till. Hittills är 658 000 kronor insamlade. Gå in på Östers hemsida ge ett bidrag.
Tompa Tycker Oppong har höjt sig en nivå. Håller i korten på ett helt annat sätt än förr och sätter en jämn och bra nivå. Starkt Öster i kväll! Fast jag skrev ju i fel tråd!
Oldtimern Hoppas vi slipper samma eländiga match som förra året, nu har vi i o för sig en riktig målis
lazr Oldtimern Hoppas vi slipper samma eländiga match som förra året, nu har vi i o för sig en riktig målis Ibland undrar jag om du kör med någon sorts medveten pessimism, baserat på diverse historisk misär, för att förstärka kraften i att vi till slut vinner.
DeppigPojk Segertåget ska rulla vidare! Jag skrev efter Landskrona matchen att vi hade allt i våra egna händer, och det tycker jag definitivt vi fortfarande har.
Bissan Utsikten har sju spelare som är en varning från avstängning. Karl Bohm, Lucas Lima, Robin Book, Jesper Brandt, Sebastian Lagerling, William Nilsson och Kevin Rodeblad Lowe.
Lexxy Ryltan Dock fyller hans gnäll mitt hjärta. I särklass den mest underhållande skribenten på detta forum
Lagan Fast det är f-n omöjligt att inte tänka på Utsikten-matchen i fjol hemma. Den måste ju vara med på topp fem mest plågsamma Österförlusterna nånsin. Vi får se det här som en chans till revansch.
outdoor_miner Påminner om coach Martins ord inför matchen: "Nu är det bara sex matcher kvar, och vi vet alla hur tråkigt det är när säsongen är över så jag hoppas alla tar chansen på måndag att visa Superettan vad Växjö har att bjuda på med ett fullt hus" (Läses bäst ihop med Nick Hornbys "Football"🙂
sim outdoor_miner and you can't remember whether life's shit because Öster are shit or the other way 'round
Sigge Endast lite ströbiljetter och en sektion mot bortastå lediga på långsidorna, är de av Öster spärrade sektionerna slutsålda så är vi över 6 000 bokade biljetter nu.