BKBiceps xonitex helt otroligt. Använder kroppen på ett sjyst och korrekt sätt och domaren blåser direkt. Sena tacklingar och kraftfulla satsningar får gå obemärkt förbi
El_barto Min svåger är från Könjöping. Håller på det där skämmelaget som sparkar boll däruppe. Han var mycket upprörd när Ljung gick till oss. Om jag precis messade honom? Kanske...
BLW xonitex Sorry! Visst är det gräs. Då är det väl så att de blåröda inte trivs på denna fina gräsplan? 😊
Lexxy Om vi inte har minst fötti bud på Seger i vinter så behöver samtliga klubbar över oss i näringskedjan investera i bättre scouter
Slangen stefanps Tatus brytning ligger bakom kontringen som ger målet. Får gärna spela vidare gör min del.
jojolaget El_barto stämplingen på ABW var inte snygg men tydligen helt ok att utföra. Önskar ett satans bollinnehav nu och att vi låter Oddevoldarna springa sig trötta. Sen kan vi sätta ett par bollar sista kvarten.
Oldtimern Vi började bra men återföl i gamla synder på slutet skadan på Mattis störde tydligt. Vi måste k9ntra bort dem i andra då de måste spela mer offensivt, verkar inte vara Söderbergs match, tex
jojolaget Oldtimern de gör det jäkligt trångt inne i mitten, kan nog vara därför Söderberg blivit isolerad.
Kalle Dahl Old Chap Får vi minst ett oavgjort resultat idag så återtar vi andraplatsen. Vid matchens start var ställningen 0-0, dvs ett oavgjort resultat.
Redarmy88 Vi möter ett lag som täppt till defensiven rejält på sista tiden. Ett lag som har 4 raka utan förlust. Över 60% i Bollinnehav på bortaplan. Vi är på Allsvensk direkt plats damer och herrar, tålamod.