Afroman jag bryr mig. Någon form av etik och moral bör man ha som klubb. Att inte ta in en dömd våldtäktsman som spelare borde vara bare minimum. Påpassligt nog skrev Bank en krönika på ämnet så sent som idag. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/xmQj0l/bank-vad-sager-det-om-en-klubb
"När Marseille spelade säsongens första match, i Brest, vann de med 5–0. Vänner av ordning noterade vilka som organiserade segern. Mason Greenwood, deporterad från Manchester United efter anklagelserna om sexövergrepp och våld mot sin flickvän, gjorde två mål. Amine Harit, anklagad för dråp efter en trafikolycka 2018, spelade fram till två. Elye Wahi, gjorde det sista målet. Enligt mediauppgifter skickades han ut från Caens akademi efter sexuella trakasserier 2018, tre år senare skrevs det om hur han slagit en kvinna utanför en nattklubb under sin tid i Montpellier.
Där finns OM:s anfallsstyrka den här säsongen. Enligt uppgifter till l'Équipe försökte de förstärka försvaret i vintras också – med Benjamin Mendy, anklagad för ett halvdussin fall av våldtäkt när han fick lämna Manchester City.
Vad säger det om en klubb?"
Jag utgår i det här läget från att JJ inte skulle göra om samma sak i öster, och om han skulle försöka så skulle både styrelse, supportrar och Jens sätta stopp för det. För annars, vad säger det om en klubb?