Anders Slangen Klok kommentar. Har väntat på en sån här seger hela säsongen. Det hade gått relativt enkelt att stänga ner mot Varberg vid 2-0, men skönt att Foyston äntligen fattar grejen med serien.
Redarmy88 Anders Klok kommentar. Har väntat på en sån här seger hela säsongen. Det hade gått relativt enkelt att stänga ner mot Varberg vid 2-0, men skö Självklart säger man så för att inte ge motståndarna några fördelar. Örebro ett av de bättre lagen vi mött denna säsongen helt klart. Helt otroligt att de inte ligger högre upp.
El_barto Zingo Bäst av allt var dock utan tvivel den supporterbuss från Växjö förstärkt med folk från övriga Sverige som sjöng laget framåt utan nån som helst jävla pardon. Ni är mina hjältar idag. Och imorgon. 100% Sämst idag (och alla dagar) var Melin.
penseln Vilken härlig seger,men vilket bedrövligt försvarsspel.får ju inte lämna Mattias som ärså långsam idét läget.
Ingemar Jag är självklart nöjd med dagens resultat men min undran är: Vad hände efter 60 minuter? Hela laget sjönk ihop som en kvaddad sufflé, ingen, utom möjligen Seger då, verkade ha ork och kondition för de återstående 30 minuterna. Okej, jag vet att det är lite sent på säsongen för att börja konditionsträna men ändå. Skulle jag ha fel i mina farhågor så undrar jag ändå vart de vunna andrabollarna och passningsspelet tog vägen under sista halvtimmen.
xonitex Ni som som sitter på bussen hem nu fan vilka hjältar ni är jag unnar er den känslan av gemenskap, firande och fylla efter 90 minuters sång i regnet.
ÖÖIIFF Hääligaste segern av säsongen helt klart, skall va jäävligt glada vi får med oss alla tre pinnar, idag, ÖSK nu ju ett bra lag som verkligen ville vinna från första sekund. Mattis röda helt rätt agerat utefter uppkomna situation, pls don't blame him!
Kalle Dahl Bra, alla i Öster. Nu tar vi ett par djupa andetag sen är det fullt fokus på Skövdematchen. NOLL fokus på Bois-Degen. NOLL fokus på Degen borta.
rapparee_1 Konspirationsteorin här i soffan är att ynglingen i ÖSK medvetet skopade frisparken upp på läktaren för att inte skjuta upp Degen😄
Redarmy88 Vilken otrolig lagspelare Starke Hedlund är. Ger alltid 100% oavsett hur mycket han spelar, snacka om karaktär. Har i princip varit på bänken hela året går in och ger 100% offrar näsan för en seger, för vår förening, för våra fans!