Avfarten Mjölby Östra erbjuder inom gångavstånd: McDonald's, Max, Jureskogs, Burger King, KFC och Chop-Chop. Plus nån till. Dock inte Barks.

Jag säljer 1 biljetten till bussen om nån är intresserad snap abe20231822/ whats app 0708458131

Eller så äter man en stabil frukost innan och tar med sig 2-3 frallor som man tar om/när man börjar bli hungrig. Fan stanna 1h för att käka känns jäkligt onödigt.

BILJETTEN E SÅLD TYVÄRR 📍💯

Problemet ligger som sagt inte i att hitta ställen att stanna på, utan mer på chaufförernas körtider. Vill det sig illa så behöver vi ha 2 st 45-mins pauser på vägen hem.

Ja har 1 biljett extra sålde 1 precis så har 1 kvar nån som vill köpa den? Snap/ abe20231822 whats app 0708458131

rasmooo Jag kan rekommendera ostmackor. Det är lätt att lägga i en låda eller i påse. Är en ganska ovanlig företeelse för många verkar det som - men tro mig, ni kommer inte bli besvikna. Att också ha gurka eller paprika på är jättegott. Finns i grönsaksdiskarna hos tillexempel Coop eller Ica. Eftersom det inte är vilken dag som helst heller kan jag även rekommendera att strö över lite flingsalt. Skölj ner med en Mariestad Olddox. Då snackar vi.

Ni kommer inte bli besvikna, prova vettja!

681 sålda biljetter till bortastå.
          Vågar man vänta längre? 119 biljetter kvar.
          Skynda fynda

Gör en pastasallad eller nåt, att stanna för att hundratals människor ska käka snabbmat känns dumt.

sim exakt! Ta med en mackjävel eller annat ätbart, typ en knippe snickers eller så.

Tobbe Lodh vill åka buss med East Front men har inte anmält sig. Har någon en biljett över så svara här...

• Abe svarade på detta.