Oldtimern Vi som varit med i firat flera SM guld tar de mer med ro, men häftigt var de allt var med första gången man gick upp , 1968 var de väl, eufori då som nu, ska vi upprepa bedriften grabbarna gjorde 1969 nästa år vore en dröm
Old Chap Oldtimern Försök nu inte förminska att detta har hänt. Det är en enastående bedrift som laget har fullbordat idag. Konkurrensen är mycket mycket hårdare jämfört med 1967 och jag har blivit så pass gammal att jag nästan började tvivla på att det här skulle hända under min livstid. Men nu är Öster återigen allsvenskt så jag jublar och gläds med er alla.
Kullabella Rodic, tar tag i megafonen i omklädningsrummet. Viktigt. besviken på honom i somras. men han har tagit det bra. Fy fan vad bra. Älskar dig, din slitvarg.
Tompa Skriv nytt med Tatu! Och Adams intervju efter matchen tolkar jag som att han är öppen för att spela vidare i världens bästa lag.
Manne HM10 jag vet ingenting om någonting men vi är utanför Skövde nånstans, runt 2:40 kvar till Visma. Spelarna lär ju inte ha lämnat innan oss mvh på en EF buss
HB352 Tack till alla rödblå hjältar som på olika platser runtomkring i landet stöttade vårt ÖSTER. Resten kan dra åt HELVETE, FÖR VI ÄR I ALLSVENSKAN
jon Manne Var väl Degerforssupportrarna som hamnade på en sportbar i Skövde i våras pga snöoväder. Ni kan ju dra dit istället om ni inte orkar hela vägen, spelarna är säkert på! :-)
Lexxy Okej, allt är kul o livet leker. Men dags för regler om barn som åker ensamma på EFs bussar? Så som en viss grabb som nyss försökte flippa bussbiljetter beter sig är helt åt helvete. Kastar pinnar på busschafförer, skapar slagsmål o skriker o har sig. Ingen kritik om organisationen, mer wake up call till vissa att man måste bete sig om man ska vara med. Bortsett från det. VI ÄR I FUCKING ALLSVENSKAN!!! VAAAMOS!
TuffeUffe Såg en supporter i vimlet som hade en Make Öster Great Again-keps. Var hittar man en sån? Vill ha.