Le Skäggo Östers IF går upp i Allsvenskan, Kalmar åker ur allsvenskan samma helg, helt jävla sjukt! kommer vi någonsin uppleva något liknande! nu njuter vi i sisådär 140dagar sen kör vi igång igen 💙❤️💙❤️ Då är ni allihop i ALLSVENSKAN!!
OlivierKarekezi Choffee Samma här fortfarande ingen röst. Tack till alla för upplevelsen från i lördags.... Detta är vi alla värda!
Vikash För en vecka sedan flyttade jag hem till Växjö efter 13 år på annan ort. Hyfsad start på tillvaron efter återkomsten. Obegripligt hur länge man väntat och hoppats på denna uppflyttning, lika obegripligt att det gick till slut.
EF Bromma Fy fan vad detta är underbart! Och mängder av bortamatcher som man kan ta sig til med SL-kortet! Till Grimsta blir det cykeln. 🥳
TuffeUffe EF Bromma som skåneboende är enda minuset att det blir färre bortamatcher inom rimligt avstånd. Men det tar man gärna.
Old Chap TuffeUffe Finns ändå chansen att Bois kan göra något åt det. Trevligare arena än Vångavallen.
EF Bromma Nu så här i efterhand, tänkt om det hade bivit torsk och kval. Jag är inte alls säker på att mina nerver hade pallat det. 🤨
Lito Var förbi Östergatan tidigare idag. En och en halv pall öl senare, samt två dagar av sanering/städning så kommer ÖG servera god mat igen från och med Onsdag! Det var en hel del kvarglömda jackor m.m så ett tips är att kontakta personalen om ni saknar något. Nu fortsätter vi att njuta!
antzzo Fanns det ingen/inga som filmade klacken under merparten av matchen?? Bara sett lite klipp på intro tifot.
Strand antzzo Jodå, fick allt med lite grann på film, ska försöka hitta tiden till att ladda upp under veckan.
Strand Itij8 Det har jag inte listat ut än, har ni något tips på vart man smidigast delar korta videos får ni gärna komma med det. Och det är filmat med mobilen från sittplats så ha inte för höga förväntningar..
Itij8 Borde inte efkinhasa på youtube som både filmade premiären i Varberg samt matchen hemma mot öis ha material från matchen?