antzzo Blåser rejält nu. Värt att tänka på om man vill ha vind i ryggen första halvlek och hoppas på att det mojnar...
Plantagenparkeringen Skövde behöver stänga ner snett inåt. Seger och Abw verkar prioritera att passa varandra. Ljung har ignorerats av ovan. Allt jag vill är att se Hannes och Hoel.
Kalle Dahl Inte för att jag särskilt missnöjd med första, men ser gärna 3 byten i halvtid: Varmanen-Adjej, Söderberg-Möradona och Ali-Hoeland.
Kalle Dahl Ruuben Varmanen, NS och Ali blir avstängda vid gult kort. Har dem gärna tillgängliga i sista omgången.
Oldtimern Vårt försvar är ju riktigt ihåligt, vet ’byte om det handlar om hur vår taktik är vi har ju gjort mest mål, så de kan vara priset, men tycker själv det beror på mycket slarv felpass förlorade andrabilar, dagens 2 insläppta var väl bra bevis på de
antzzo Oldtimern hade du skrivit den analysen mot Varberg hade jag köpt det. Nu ledde man med 5-0 i paus, bytte in yngre förmågor, drog ned på tempot för att slippa skador och avstängningar
Ols Oldtimern Försvaret höll nollan borta mot ÖSK. Ett av seriens bästa hemmalag. Tur eller inställning.
lemon Klacken var helt magisk idag. Vilket jävla tryck det var på "överaskningsramsorna" i andra halvlek. Blev smått chockad! Hälsningar /sittplats ❤️💙
vallen87 Itij8 så jävla bra jobbat idag! Allihopa!! Det är en ära att få stå där och gapa med er! ❤️💙
JFA https://sverigesradio.se/artikel/osterbackens-oga-totalt-uppsvullet-efter-armbage-en-chock Bildmässigt ser det ju rätt rejält ut även om Lukas själv ger "lugnande" besked. Ser i mina ögon lite väl likt en okbensfraktur för att jag ska vara lugn själv.