M-O Någon mer exilare i Eskilstuna/Sörmland/Stockholm som ska till Degerfors på lördag och vill samåka?
frontenboy M-O Hade inte varit några konstigheter i vanliga fall men till just denna match tar de flesta jag vet tåget från Stockholm. Så min rekommendation är att hoppa på tåg 7063 10:03 i Katrineholm och ta dig till vagn 14!
M-O frontenboy tack för tips och inbjudan, men för att få ihop logistik hemma och en vettig hemkomst så blir det bilen. Ses i Degerfors
hanlill Tjena! Någon som ska ta sig från göteborg? Vilket tåg tar ni alternativt finns det en bil jag kan åka med i? Betalar självklart för mig!
Sigge Itij8 de som trodde på ett bättre liv bortom steniga Värend, det är ju ett gäng bland våra förfäder som gjorde det. Vi som är kvar står fast vid Stig och en bättre framtid.
Slangen Har någon plats i bil tillbaka till Stockholm och tänker åka ganska omgående efter matchen åker jag gärna med. Har tågbiljett men kommer gärna hem tidigare om möjligt.
Nisses Verkar vara stökigt som tusan och ta sig från degen och åka till kollektivt Östergötland, någon som kör bil som man kan hänga på?