Hasse-Hattrick Villenyblom Tack! Men det visar ju hur skev Transfermarkt är. Det är ju inte många spelare i vår nuvarande trupp som ligger under 2 miljoner och en sån som Ask är ju värderad till över 6 miljoner där. En spelare som Bonke Innocent är ju lägre värderad än Ask... men ändå troligen på en för hög hylla för oss?
Villenyblom Hasse-Hattrick Den kalkylerar varken ålder eller kontraktsituation vilket gör det totalt värdelöst utan deras "value" är mer än värdemätare hur bra dem är.
Kalle Dahl Villenyblom Säker på det? Hrstic 3x så bra som Rygaard, Buhari 3x så bra som Holmen, Loukili bättre än AC, Markus Karlsson 5x så bra som Besara.
Kalle Dahl Ny följare på instagram, kan det va nåt? https://www.instagram.com/yalle03/ https://www.transfermarkt.com/yalle/profil/spieler/1086257
Ingemar Ols Är nog heller inte många i eller runt truppen som är slängda i portugisiska, skulle han däremot vara begåvad i engelska kan säkert startsträckan minimeras.
Mrking Måste vara vårt nästa förvärv. Ser inte varför han skulle börja följa Allsvenskan och specifikt Öster annars.
Kalle Dahl Mrking Det tusentals andra möjliga förklaringar. T.ex. att han känner någon som är på väg till oss. Eller att hans svåger är utbytesstudent i Växjö. Eller att hans fru blev vän med Petars fru under semester i Thailand. Men jag fick feeling på den.
Slangen Wibrån pratade väl under bp-matchen om att ett riktigt starkt namn ryktades vara på gång. Känns inte som att det handlade om en helt okänd och oprövad brasse. Därmed inte sagt att det är fel att satsa på Yalle om det nu stämmer.
Kalle Dahl Villenyblom Ja jag menar inte att tm's värderingar är något att lita på eller bry sig om. Jag menar att ålder utan tvekan är en faktor i värderingarna.
Bancroft Mycket bra spottat, @Kalle Dahl Tänk om brasilianske Yalle är vår nya 6:a. En intressant tanke. Vem är han ? Någon som vet mer eller som kan tänka sig gräva i detta ?
Anders antzzo Han verkar spela i C-nivån i Brasilien, typ som Superettan i nivå(?). Inga poäng senaste 20-30 matcherna, så en väldigt defensiv position/spelstil. Finns det någon som kan ta fram en spindel?
ZWEMPA Yalle- hur coolt är inte det namnet bara. Brasse med artistnamn. Vad skulle kunna gå snett med det?
Redarmy88 Jag skulle vilja veta hur scoutingen gått till. Kan bli fågel eller fisk. Men vad har vi egentligen förutom att han följer öster på insta ?