Redarmy88 jojolaget Om Daniel Ask är en flopp så är CK inte ens värd att nämna i samma mening. Ask kommer bli viktig i höst.
El_barto jojolaget även MC. Vi var några som undrade vad vi skulle med en norsk division 2-spelare till. Inte mycket har det visat sig Det behövs ett rejält ankare och en ersättare till Seger. Annars kan vi lika gärna förbereda oss för degradering.
lfcred El_barto Mc är iaf bättre på den defensiva platsen än ask som mest är rädd om fötterna. Asks passningar gör sig bättre i en nr 8 roll. I nuläget hade jag spelat Christensen Ask Ljung
FlowerPower Hugo Ahl som provtränade i våras känns ändå lite spännade. Verkar vara en poängspelare, svårt att bedöma dock, har ju spelat på varierande nivåer.
gyros JVP verkar väldigt tveksam har ju vad det skrivs inte presterat något, spela när AA är skadad eller avstängd ?Allttid ÖIF
Villenyblom Har 0 om JVP men man köper förfan inte 22åringar på 1.5års kontrakt när Kouakou får 2år efter ha varit kontraktlös i över ett halvår. Wesport största vinnarna här
lfcred Villenyblom Helt klart en chansning. Kontraktslängden tror jag beror mer på Joels ambitioner att spela utomlands. Frågan är om hans ambitioner matchar hans kvaliteter.
onion lfcred Och borde inte Östers ambition vara att tjäna pengar om han utvecklas till en bättre spelare. Dvs man borde skrivit ett längre kontrakt.
Gurra Va hade han för egenskaper förutom att va utlånad och inte göra mål? Hoppas han får sitt brake här men statsen ser ju inte bländande ut! Positivt tänk, blir säkert skitbra👍
Ruuben Märklig kontraktslängd, tyder på att vi knappt behövt betala Lecce för honom? Tolkar det som att Lecce ville bryta kontraktet helt enkelt.
Konstapel JVP är ett tveksamt nyförvärv. Om vi ville ha en forward som gör sin gubbe så tror jag vi är helt offside i den här värvningen. Tror hårt på Uddenäs men i övrigt känns det här fönstret som en katastrof med tanke på pengarna in. Spara sig kvar i allsvenskan blir tufft.
Villenyblom Något som har gått obemärkt förbi är att Lecce har officiellt gått ut med att dem har FEMTIO PROCENT vfk. Det här är så brutalt uselt att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta
Plantagenparkeringen Villenyblom Gissar på att det gjort att priset för Öster gått ner rätt rejält. Men gör också med tanke på 1.5 år att det bör tolkas som ett nyförvärv som ska göra skillnad direkt- och helst succé.