lfcred Lite roligt att för några timmar sedan förtydligade en moderator att här inne är det ENBART SILLY som gäller och sen trillar det in massvis med snack om en eventuell ny sportchef som inte har ett skit med silly att göra 😂😂
fåtöljsupporter a.k.a. fr lfcred Varför har inte ny sportchef med silly att göra? Ny spelare eller ny sportchef, silly som silly tänker jag.
lfcred fåtöljsupporter a.k.a. fr Silly är ett fönster där klubbar kan värva/signa/registrera nya spelare. Göra klart med ny sportchef kan man göra året om och har absolut INGENTING med silly att göra.
fåtöljsupporter a.k.a. fr lfcred Äsch, tänk utanför boxen lite. Silly pågår i media tolv månader om året numera, oaktat eventuella övergångsfönsters öppenhet eller inte.
xonitex Skön karisma på Larsson. En profil i positiv bemärkelse. Han vill gärna bygga långsiktigt och ungt. Inte omöjligt med afrikaspår.
lfcred Jag vet vad silly är och inte är. Sen är det moderatorernas uppgift att avgöra var gränsen går i denna tråd.
somsolen lfcred Svårt att inte gå på dugg nu, för silly har alltid varit allt med övergångar i och utanför laget. Tränare, sportchef och målvaktstränare ingår alla i silly. Om majoriteten tycker så behöver man inte gnälla.
lfcred somsolen Nej silly season syftar till de 2 fönstrena där spelare kan byta klubbar. Verkar som folk inte förstår det. Men men, inte mitt problem 🤷🏼
Lexxy lfcred redigerar detta inlägg pga det var onödigt otrevligt av mig från början. Men bara lägg ner nu tack, du kan skapa en egen tråd om du är missnöjd med att det inte finns plats för det just du vill diskutera.