sandjohansson KamiKnazen Borde rimligtvis betyda att man förhandlar om en affär? Eller ska han provspela hela hösten?
stefanberg KamiKnazen Hem till agent o klubb o hålla Öster på halster o kolla marknaden samtidigt? Eller så är det bara visumet🤷😅.
KamiKnazen sandjohansson Precis… luddigt. Borde betyda det men… oklart. Hoppas han är en supertalang och att vi hugger honom. Messi minst.
stefanberg stefanberg Peng på alternativ 1 dock, han är ung och många vill dela på en eventuell kaka. Litar på is i magen hos oss, och att hans kvalitet och potential och därmed pris är precis lagom hög för ett eventuellt köp.
KongoLU KAX Tråkigt! Bra målvakt, men ingen är oersättlig och det finns fullgoda ersättare i Superettan där man bör kunna göra "fynd" till överkomliga priser exempelvis Bernardini (Vsk), Jonas Olsson (GIF),
Sigge Trist men inte oväntat. Bra att det blir klart tidigt så Öster kan jobba brett oavsett division.
rasmooo Klart han ska utomlands, det är han värd. Väljer han att stanna inom AS borde Öster pynta det han vill ha.
Calle01 Fortsätter diskussionen om Starke i rätt tråd. Jag kan tänka mig att Starke kan tänka att stanna. Hyfsat kontrakt, tryggt för familjen etc. För Öster idealiskt att ha en bra spelare i truppen som tål att bänkas.
Lazarus Calle01 håller helt med! Hoppas även att Daniel Ljung får förlängt. Nyttig och lojal. Ska inte underskattas.
Ingemar Nu kommer jag att gå händelserna i förväg men jag funderar redan på vilken som ska träna Öster nästa säsong (Silly 2026-tråd?). Då förutsätter jag att hedersknyffeln Björknesjö inte är beredd på ett längre engagemang utanför 08-området så vad kan tänkas då... När jag kollade senast hade varken Rydström eller Jimmy Thelin i Aberdeen fått sparken.
Lucksmith Ingemar Spontant tänker jag att Eldar Abdulic i Sandviken kan vara ett namn. Han har gjort det jäkligt bra med små resurser och har redan aviserat att han lämnar klubben efter säsongen.
Sääf Sr Full respekt för att Wallinder vill ta chansen o gå vidare efter två bra år. Utomlands hoppas jag. Däremot surt med det här konstiga med kontraktet. Det svider.
Apotekaren Sääf Sr Har en känsla av att Mjällby lagt fram ett saftigt kontrakt som ersättare Noel, europaspel lockar kanske
Sääf Sr Lazarus exakt så tänker jag också. Ljung, starke, tatu tex. Blixtrar inre men ger lite stadga.
El_barto Sääf Sr Ljung, starke, tatu tex. Hoppas vi får en tränare som sätter Ljung i mitten. Det är där han är bra. Tatu tycker jag också växt. Håller bättre än jag trodde.
Sääf Sr El_barto och även om de inte startar är de bra i en trupp. Får Ljung operera som sist och gå in i ytor från kanten så är ju de också en kvalitet.