Drillo Plantagenparkeringen Delar din känsla. Han levererade varje gång han fick chansen. Nostalgi kommer dock inte att vinna allsvenska matcher och vi får helt enkelt landa i att JJ vet vad som krävs och att han vet vad han kan få. Tack för din insats i ÖIF MHA
Jovars Jättebra att inte förlänga med Hoel. För den sakens skull var han inte dålig, snarare tvärtom. Däremot ska cashen självklart spenderas på någon som är ännu bättre. JJ har börjat starkt!
stefanberg https://fotbolltransfers.com/nyheter/officiellt-johansson-andersen-och-petrovic-lamnar-osters-if/194604
Zingo Slangen Fantastisk rak och bra kommunikation av JJ här. Inga krusiduller som media kan förlora sig i men heller inte okänsligt och samtidigt väldigt lätt att citera. Hans sportcheferi är enligt mig så här långt klanderfritt på den punkten!
Sigge olka6806 vi kommer aldrig att bli av med kommentatorernas ”som har spelat i HAMMARBY”. Än mindre med nuvarande sportchef. Men det sväljer jag om vi kommer topp 13. 😌
lagoh olka6806 Vet inte om spel i P19 Superettan nästa år är en lämplig matchmiljö för en 19-åring. Mirsad Basic valde bort spel i P19 Allsvenskan i år för seniorfotboll i Div 2. Nästa år lär han spela högre upp. Tror det ger betydligt mer när man kommit upp i den åldern.
VV-Oppnasitt84 Som nämnts i annan tråd lämnade Egnell Landskrona idag, jag noterar även att Redenstrand lämnar Brage. Någon av dessa kan nog landa ett kontrakt med allsvenskt lag.
Calle01 Kanske fel tråd men hittade ingen bättre. Hoppas det blir en match mot Länslaget i januari, trots risken att det blir ännu ojämnare. Viktigt att rida vidare på den hypen som finns nu. Två lag i division 2 gör inte intresset mindre.
LinoBoll Calle01 Kan vi inte vidga Länslaget till att bli ett Smålandslag med spelare från klubbar i lägre divisioner som brofästet och j södra?
KAX Elfsborg ger sig in i jakten på ABW; https://www.smp.se/2024-12-03/uppgifter-allsvenska-klubben-jagar-abw/?shareSource=sharebutton
Jockeluring Sääf Sr Vet inte om jag skulle orka med en allsvensk match där ABW är i motståndarlaget. Eller lika illa: På avbytarbänken i motståndarlaget. 💩