- Redigerad
Beträffande Foystons bostadsort är han inte unik. Väldigt många tränare pendlar. Det gjorde för övrigt Lasse Jacobsson och Roar Hansen också (som hämtade upp KGB i Mellbystrand). För att nämna våra senaste uppflyttningstränare.
Beträffande Foystons bostadsort är han inte unik. Väldigt många tränare pendlar. Det gjorde för övrigt Lasse Jacobsson och Roar Hansen också (som hämtade upp KGB i Mellbystrand). För att nämna våra senaste uppflyttningstränare.
Platini Det är nästan en elak matchning, att trycka in en Emil Krafth mot mot en trött 30-åring. Som när Taha Ali skulle gå mot utsliten Ante Johansson i somras.
Felpost
Platini Skillnaden är vilken livssituation de befinner sig i. Kan vara så att Foyston befinner sig i ett läge som till viss del påminner om hur Nico Mortensen hade det i Växjö. Tror hans fru gav honom ett ultimatum att välja mellan Öster/Växjö eller familjen i Köpenhamn. Ett enstaka år kan det säkert fungera något så när men längre fram blir det problem.
Har hittat en fullvärdig ledig ersättare om ifall det skulle gå så illa. Håller inne med det namnet tills det skulle kunna vara aktuellt.
Vad säger vi om Armin Gigovic och Dennis Olsson i Heif? Båda bärande spelare med utgående kontrakt.
jojolaget Gigovic väldigt ojämn och Olsson sämre version av Lukas. Nej tack. Kjellnäs och Wilhelm Nilsson är de som är av intresse från HIF.
DaKlonker Tycker Svanbäck känns rätt lovande också, fortfande ung och utvecklingspotential.
Kan någon lägga upp hur kontrakten är skrivna med A-lags spelarna. Vilka spelares kontrakt går ut och vilka har vi kontrakt med och hur länge med dem i så fall. Tack på för hand MATTAN.
Tycker wibbarna från intervjun från balkongen i går är sådär, tv killarna som intervjuade honom efter matchen mot Degerfors tyckte ju det stod klart han lämnar, o hade han tänkt stanna hade de väl varit bra tillfällen tala om de igår när publiken skanderade skriv på skriv på påhejade av ABW själv
Året ut gäller kontraktet på Starke Hedlund enligt transfermarkt.
Enda chansen att övertala ABW är ju rent krasst att han garanterat får speltid i allsvenskan och en helt okej lön, kan vi sträcka oss till 70-80 lax/månaden?
Vore inte omöjligt att få han att skriva på 1 år med motiveringen att han får chansen att visa upp sig på högsta nivån i Sverige för utländska klubbar.
Men full förståelse för om han känner sig stressad pga sin ålder att han måste iväg redan nu.
Går han till en konkurrent i AS så tror jag på Bajen.
Jovars Hehe, my bad. 2025 ut ska det givetvis vara.
Ruuben
Tror jag inte, på Hammarby alltså. Passar inte i vad som verkar vara deras strategi och är inte så extraordinärt bra eller spetsig att frångå den.
Ser man till notoriska övre halvan lag känns det ironiskt nog som en Bosse Andersson-värvning, men det är nog väldigt tveksamt om någon av parterna vill pröva det en runda till.
Med uppflyttningen klar tror jag faktiskt det står mellan att stanna eller att gå utomlands, det senare mer sannolikt tyvärr.
Vikash Ganska säker att han inte hamnar i annat allsvenskt lag. Han har provat storklubb och mådde uppenbart inte väl av det. Adam är inte en korkskalle som bara drar för cash. Stannar han i AS tror jag det blir hos oss. Han mår bra här och har en miljö han får vara bäst i.
Nu tror jag inte han stannar, utan går till nåt ställe där de slantar upp 10 gånger var vi kan fantisera om, men det blir i alla fall inte Brajen...
Levi flörtat med Djurgården länge, men hans kärlek för Öster verkar vara stor! Drömvärvning att få hem!
Magnus Eriksson blir nog inte kvar i DIF. Kan detta vara ett intressant namn för Jansson?
rasmooo med tanke på att han kunde tänka sig att flytta till Värnamo när det ryktades om en utlåning under säsongen så lär han kunna överväga att komma till Växjö och Öster. Vem vet..
Är tveksam till Tartu på Allsvensk nivå.