Äntligen öppet fönster!
Kul om OG signar med Umeå, tror han kommer utvecklas bra, blir det J-södra så kommer han förhoppningsvis bidra och hjälpa dom upp i S1.
CK, uppskattar vem det nu va som skrev att det kan vara personligt för att han inte va me på träningen och att hålla låg ton. Var jag hört så va det väldigt personligt, så bra att hålla en något dämpad ton innan nån vet anledningen till att en spelare är frånvarande!
Gällande hans kontrakt, lös ut honom om det går.
Poppler som numer går under namnet Floppler, så kan jag tycka att det är lite väl hårt då killen inte fått visa upp sig för oss.
Nått JJ såg, så killen bör ha potential att kunna utvecklas, svårt för honom när han är i boxen, så kanske vi ska avvakta med nidnamn.
Bör bli utlånad och lämna plats i omklädningsrummet som verkar överfullt.
Lär visa sig om JJ hade rätt eller om det är en Floppler, tror nog på det första!
Adjei tror jag på för framtiden så han bör bli utlånad men släpp inte honom, han kan bli riktigt bra på sikt.
Lindahl, tycker synd som fan om honom och trodde/ tror hårt på honom men om han inte närmsta tiden ser en positiv utveckling på hans skada så måste han släppas, rensa truppen är aldrig roligt men såklart nödvändigt.
Rodic, hoppas han har styrkan och motivationen att va kvar trots Patriot och Uddenäs för han bidrar med så mycket mer än hans spel på planen, tyvärr tror jag han lämnar men lär visa sig närmsta veckorna.
Starke vill jag ha kvar och hoppas han har motivationen trots lite speltid!
Om det är klart med JVP så får Aliev äntligen konkurrens som han inte haft så mycket av i år.
Bör ju ge honom xtra motivation att visa att han ska ha start tröjan!
Ljung och N Söderberg, inhopp, nån start, men lite speltid. Kanske dom själva vill och blir värvade till S1 klubb som Mörfelt, eller så vill Foyston ha dom kvar i truppen?
In och ut lär lär visa sig i det öppna fönstret!
Ser ändå bra ut så långt och kanske Järdler har nått i bakfickan som stärker truppen ytterligare?