rasmooo Gurra Floppler? Vilka trötta människor det finns om detta är en grej... Vi ska inte gå på några akademispelare när vi ändå håller på?
Labila Kabila Jag trodde folk använde Floppler för att han gick runt i flippflopps under en träning förra veckan.
Gurra Glöm poppler, försökte lämna ett inlägg om truppen så landar det om nån flipp flopp! Han fick inte va med på matchspel och klev ur skorna och gick i plippflopp! Inlägget handlade om nått annat, truppen 2025 men kanske va ointressant?!
Lucksmith Ursäkta för sen uppdatering, jag var ute och drack öl. Uppdaterat med Segers flytt till rakians förlovade land
Lucksmith Jag må vara full på något ställe i Tallinn, men undviker inte ansvar. Gabrielssons resa för att spela med Isak i Skåne är uppdaterad i truppen.
Lucksmith Memory Man faktiskt i hans födelsestad och googlar var man kan köpa tröja av hans moderklubb haha
ubie67 Ett måste är att äta medeltidskäk o mjöd på https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g274958-d919205-Reviews-Olde_Hansa-Tallinn_Harju_County.html likt på Hansans tid, riktigt häftig stad som alla måste besöka nån gång i livet! Hur deras fotbollskultur ser ut noll koll, men kanske Teever även vart där bland andra kändisar, vet nån kypare rabblade upp lite celebriteter där sist.