• Match
  • Seriepremiär Norrköping borta

Rejkan Och bengalrök!

9 dagar senare
  • Redigerad

ABEE #FreeAbdullah. Vad tog de dig för. Tänk positivt iaf, du är förmodligen den yngsta supportern i Sverige som lyckats bli avstängd.

• Redigerad

• Redigerad

ABEE

Coolt att bli avstängd efter en träning ändå!

• ABEE svarade på detta.

ABEE Kul att det körs!

Hyena coolt o få böter elr?😂 1312

Edit/mod: Påminner om ämnet för tråden. Det här känns som en diskussion ni kan ta någon annanstans.

Nej nytt år.
    Nu får anmälningarna/resan komma upp.
    10 000 man måste vi bli. 2000 på läktaren och 8000 utanför som sjunger och kaozar.

HB352 Hade jag skrivit vad jag skrivit om resan redan var uppe? 🤦🏻‍♂️😂

buskjuckaren vart får du att resan är uppe ifrån? Nej det är den inte

Varken dag eller tid fastställt ännu. Bättre att vänta med att lägga upp resan tills dag är bestämd. Borde inte dröja så länge. Någon som vet när speldagen för premiären brukar bestämma?

Calle01

"Omgångarna och huvuddatumen för Allsvenskan 2025 är fastställda. Ligan börjar helgen 29-31 mars och slutar söndag den 9 november.
          Sommaruppehållet för Allsvenskan är mellan omgång 12-13, det vill säga mellan 31 maj och 28 juni

Nästa steg i processen är spelordningsmötet i början av januari där SvFF, SEF och klubbarna går vidare med att sätta speldagar och avsparkstider för våromgångens matcher.Spelprogrammet uppdateras då löpande här på svenskfotboll.se.""

Jag skulle gissa att det kommer under kommande vecka.

Calle01

Exakt så har vi resonerat. Eftersom man betalar direkt vid anmälan och anmälan är bindande så vill inte vi ha massa anmälda som inte kan åka om matchen mot förmodan skulle läggas på måndagen

Spelschemat släppt.

Söndagen 30 mars klockan 16.30 sparkar vi igång!!

Fö ganska taskigt spelschema för bortamatcherna.