antzzo Hur kommer ungdomar under 18 som inte har vårdnadshavare med hanteras på Hugos? Kommer de ens in?
cj9808 Uppdaterat platserna igen, 308 platser finns tillgängliga. Nu är det sista chansen om man vill åka med för när dessa platser är slut så är det fullt och det finns ingen möjlighet att sätta in fler
TerrorTeddy 308 platser. Hur många bussar blir det? Är det dubbeldäckare eller vanliga? Eller kanske blandat?
Calle01 Har köpt biljett nu men hittar inte biljetten in Öster app. Borde den inte finnas där? Inte fått någon bekräftelse via mejl heller. Men pengarna dragna från kontot. Någon som vet var jag hittar min biljett?
sim Calle01 biljetten köps väl via Norrköpings hemsida? Har du fått biljetten på mail? Min trillade in i inkorgen direkt efter köp.
antzzo Calle01 den syns inte på Östers app. Biljetten köps via IFK norrköpings tjänst så du bör rimligtvis logga in här (med samma konto som du har för östers if): https://ifknorrkoping.ebiljett.nu/Tickets/Select/evgr6sdr
outdoor_miner För mig syns den i Österappen: vilket var en jäkla tur, för fick inte heller ngt mail och är fortfarande nojig över det...
Calle01 outdoor_miner Så har det varit för mig också, d v s att bortabiljetten synts i Östers app. Det reserverade beloppet på mitt konto har försvunnit så det var något som blev fel i köpet. Får göra ett nytt försök.