Professorn gbjorkman Därför att A-laget tränar där och på Visma. De vill ha så lika underlag som möjligt.
Ryltan gbjorkman kanske oxå för att man utövar friidrott på den arenan. Att kasta spjut på konstgräs verkar som en dålig idé. Jag tycker att tipshallen måste justeras så det går att spela utan risk för skador. Obegripligt att man inte flyttar in läktarna.
Jockeluring Blev ovän (i fötti sekunder) med polaren Sjöshult i går. Fjolårets försäsongsställ HELT ÖVERLÄGSET enligt mig. PS. Han tippade 2-1, jag 4-2. Vem vann?
Pelle Jockeluring Sorry Luring, men han vann. Han tippade rätt antal mål för länslaget. Du hade fel på båda.
KAX En av matcherna på Malta har ställts in så det blir enbart en match under resan och den spelas på lördag mot Slovakiskt motstånd. https://www.sverigesradio.se/artikel/en-av-osters-traningsmatcher-pa-malta-blir-inte-av
Sääf Sr Verkar ju sådär bra uppstyrt tyvärr. Något motstånd borde man väl kunde fått till med lite planering för en andra-elva… inte optimalt…
Kalle Dahl Snabbrapport om OFK Malženice efter kort googling: Ligger 3a i slovakiska andraligan, som spelar höst-vår. Uppehåll där från början av november till början av mars, fasmässigt bör de vara identiska med oss. Farmarklubb åt toppklubben Spartak Trnava, så de verkar satsa ungt och talangfullt. TLDR: Landskrona Bois från Wish.