Slangen Lindahl missar och frågetecken på Tatu. Så lär bli Adjei som spelar. Frågetecken även på Tamminen. https://www.smp.se/2025-02-22/foyston-infor-sirius-det-gar-lite-emot-mina-principer/
Plantagenparkeringen Slangen -Uppskattar att Foyston kravställer på vad som behöver in. Tror alla såg att det var ett superettan lag sist. -Uppskattar inte att nyförvärven är skadade eller inte tillgängliga även inför den här matchen. Gissar första tävlingsmatchen för några av dem blir premiären. Kan man verkligen då gå rakt in i 11an jmft med någon som hållt igång under flera månader med oss?
El_barto Ska följa matchen kritiskt från Vancouver! Onekligen speciellt att vara så negativ så tidigt på morgonen, men jag vänjer mig nog!
stefanps Tippar denna elva: Wall Adjei - Kricak - Mattis - Bergquist Ask - Seger Mörfelt - Söderberg - Rodic Aliev Men det är ingen elva som jag ser ska starta i premiären.
Bissan Sett till inställning och insats mot Häcken är jag besviken till att Rodic ej är från start. Vad är det med Lukas? Och varför spelar inte Koakou?
Kullabella Bissan Enligt forza football så saknades Koakou senast av "personliga själ", och gör så idag igen.
Szabo Bissan Att Lukas inte startar är för att även Olsson behöver komma in i det. Kouakou är inte redo. Klev av direkt under någon träning i veckan tex. Poppler kunde gott fått starta däremot, men hoppas på längre inhopp.
O87 Jag vet att några är skadade, men detta är nästan en sämre elva än förra året. Axel, kouakou, tamminen, sanyang har vi knappt ens sätt än och det är bara 3 matcher kvar innan premiären. Vad tänker Foyston och JJ är frågan.
Kalle Dahl Konstigt att vi vaskar 3 bänkplatser. Ännu konstigare att Sirius gör samma sak på hemmaplan.