Anders Ok insats av Rodic med jag önskar att han kunde göra enkla grejor mer rejält. Ta ned bollen och slå en snabb passning vidare istället för en volleyklack som leder en defensiv omställning.
Anders Riktig skitdomare så här långt… tre nedsparkningar av Österspelare som lett till omställningar sista tio.
DaKlonker Sista 20 min svagt av Öster - men jag håller med om domaren släpper rejäla nedsparkningar + omfamningar, men blåser när det trillas. Svag domarinsats i en svag första halvlek.
Zingo Bra analys av Seger i halvtid. Lite mellanmjölkigt av Öster så här långt, mer aggressivitet behövs. Vi ligger lite för långt ifrån och ger dem onödigt mycket tid.
Anders Pijaca, Ljung och Rodic måste sluta tassa runt och ta för sig mer. Alijev helt isolerad på topp. Byt gärna in Sanyang framåt så snart som möjligt.
Jögge Tompa Har kollat ett par träningar senaste veckorna, och det är helt på sin plats att Gabrielsson går före. Han ser bra ut.
TuffeUffe Poppler har ju ärligt talat sett helkonstig och iskall ut hittills i sina inhopp. Utlån känns rimligt.