• core.forum.post.edited_text

somsolen Nej nen AIK i Motala som Mattan redan har skrivit

• flarum-likes.forum.post.liked_by_text

onion Särskilt konstigt är det ju när Foyston uttryckligen sa att det som behövs är tröningsmatcher som utmanar vårt försvar. Men med det sagt, kul att det ser bra ut offensivt. Stora steg framåt jämfört med förra året.

• flarum-mentions.forum.post.mentioned_by_text

Slangen Utveckla vårt försvar? Varför ska vi spela mot AIK då?

Vad gnäller ni om? Vi vann med 5-1 och fick lufta truppen, det är väl bra? Det har spelats tre tävlingsmatcher på tre veckor innan dagens match. Nästa vecka väntar AIK.
      Det är en försäsong som är cirka en miljon veckor lång. Det kan omöjligen vankas allsvenskt motstånd varenda helg.

Ozze Nästa vecka väntar AIK.

Är det bestämt att vi möter AIK?
        Känns som en bra värdemätare

Calle01 Var står det att vi möter AIK?

Redarmy88 om MATTAN skriver att det är match mot AIK nästa helg i Motala, så är det match mot AIK nästa helg i Motala. Maken till mer tillförlitlig källa finns inte.

McA jag har inte kallat nån trög, men tycker det är märkligt för en allsvensk klubb - det borde gå att lösa bättre. Och att bp inte kom med bättre lag tycker jag är klent. Absolut, jag har bokat mycket träningsmatcher i de klubbar jag varit engagerad i så löser du uppdraget så… 😎
          Nämen såhär - vi måste väl kunna diskutera saker som kan göras bättre?

💰 Sanyang och Mattis.
            Sanyang är ju oslipad, känns som att han inte hinner med sin kropp alla gånger, men fasen vad bra han kommer bli, redan i år kommer han utvecklas jättemycket.
            Vilken potential det finns att fylla på kassan här med deras kontraktslängd, bra Vito och bra JJ, efter säsongen kommer någon av dem säkert inbringa fötti meloner.

Ruuben min tanken är jag såg Sanyang! Kommer bli vår största försäljning om han tar det han visat upp och utvecklar det under året.

Och MATTAN skriver att det är AIK nästa helg. Och matchen kommer att spelas i Motala. Nästan säker att det är på lördag. Klart slut. Pip

Får inte glömma HBP, där har vi också stor potential till 💰. Kontrakt till 2027.

Ruuben Han måste börja visa mer dock.

Sääf Sr Gött, bra snack. Tack för dina klokskaper.

El_barto potentialen finns. Han har alla dom viktiga spetsegenskaperna. Givetvis finns det saker att slipa på.

Sääf Sr Är det inte så att Öster måste spela minst två hemmamatcher mot SEF motstånd för att uppfylla kraven för tv avtalet? Samtidigt uppfyllde väl inte den enda spelbara planen vi har villkoren för att möta ett "publiklag"

Det är korrekt att det blir match mot AIK nästa helg.

Har väl sagts tidigare men lagom pinsamt av BP att komma med ett halvt P19-lag.

Jag sade det i november och likaså när jag startade Sanyang-tråden: Den killen är vår största talang sedan Atiba kom till oss tidigt år 2003. Jag var inledningsvis allt mer tveksam till hans fysiska status i takt med att hans ankomst dröjde och när han väl kom till Växjö så kunde man andas ut, men samtidigt var också känslan att startsträckan nu var för kort för spel i premiären. Det har dock visat sig att han hållit igång tillräckligt bra på egen hand med en afrikansk klubb och även haft en privattränare så det kan nog myckel väl bli 90 minuter mot Norrköping. Gott så 🙂👍 Nu känns det mer som att vi måste få igång både Kouakou och Poppler; den sistnämnda borde vara redo nu men har inte tempot i kroppen än.