lagoh Berra Jag är förvånad över att Noah inte startar redan redan idag. Går han inte före Niklas redan nu så kan man undra varför han värvades.
antzzo Aliev nerdragen fri.. gult kort.. märks det är träningsmatch. Skulle varit rött 10 av 10 i serien
Anders Ser svårspelat ut med vinden. Söderbergs split vision sådär på försäsongen - jätteläge nyss att frispela en lagkamrat men istället skott fötti meter över.
lagoh Alex Briljant är att ta i. Några fina offensiva aktioner men också några förlorade dueller och felpass. Lite blandat alltså.
rapparee_1 Säger det redan nu - vi ÄR jäkligt kompetenta!! Vilka fina uppspel och flyt på mittfältet! Hemjobbet stråkande.Snabbhet och slughet över hela plan... Ingen jävel i Växjö ska stå med mössan i hand i år. Våga vara lite katiga och optimistiska nu inför säsongen!
Redarmy88 rapparee_1 Håller med dig fullständigt. Viktigt att kunna visa upp samma stabilitet i 90 min.
Alex lagoh visst, men tycker han varit topp 3 i Öster samtliga försäsongsmatcher. Känns viktigt att ha prickat rätt på det centrala mittfältet. Nu saknas bara en fin 6:a så känns förutsättningarna lovande inför säsongstart
LinoBoll Så trött på den här typen av 08-kommentatorer. Noll koll och så partisk. Allt är vindens fel…
rapparee_1 McA Det tänker jag inte alls😉 Jag har sett oss nästan klara oss kvar 2003 och 2013. Den här truppen är hästlängder bättre. Få se om jag får käka upp det efter 45 minuter i motvind. Då bjuder jag på en öl!
Anders Svårspelat som tusan med vinden, men tycker Öster gör det bra. Skoj att hålla på ett lag där alla faktiskt kan slå vettiga passningar och har en bra teknisk nivå. Kul att titta på!
LinoBoll Temu Varmanen och Adam Wiberg Bergmark…. Den här kommentatorn var ingen stjärna. Men allt kommer ju lösa sig för honom pga vind och Tjock o Svettig inbytt