lagoh Beror säkert på underlaget men tycker att dansken och Noah ser lite otekniska ut. Inte supersnabba heller.
lagoh Plantagenparkeringen Jag tror Ljung startar. Sanyang är överlägset den bästa yttern men tror Foyston ser honom som en joker inledningsvis och går på ett säkert defensivt kort i premiären.
lagoh Plantagenparkeringen Vi kommer nog se premiär elvan mot Kalmar. Ask börjar nog som 6:a. Tror Foyston vill bilda sig en bättre uppfattning om dansken innan har startar och låta honom komma in i det.
Sääf Sr Hanson men Gabrielsson mål skulle jag säga. Måste erkänna att han verkligen har hittat en ny nivå. Om den räcker för allsvenskan vet jag inte. Men att han levlat upp, absolut.
Berra ÖIF135 Detta kanske är dödsstöten för träningsmatcher mot Kalmar. För många träningsmatcher mot lag vi ska dominera mot. Inte så representativt för hur det kommer se ut i allsvenskan.
ÖIF135 Ryltan Ja, körde ordinarie mot Halmstad i fredags. Idag är det endast Saetra som kan vara tänkt startspelare i deras premiär, resten är ungdomsspelare