Ryltan Sabba ni får festa på bussen om ni så önskar, inga konstigheter, men det är ju säkert hundra pers som inte åker buss. Det är för dessa som jag ställer frågan om det finns någon pub i närheten. Låt oss prova Solsidan då.
Per Johansson Ryltan Har vi kommit något längre gällande något uppstyrt innan matchen? Vi är ett gäng ifrån Halland som gärna ses före om intresse finns
naren Någon som vet hur det ser ut med Tamminens skada? Gick han av för att vara försiktig eller var det en svår bristning som kommer hålla honom borta får spel?
Per Johansson Sabba Hbk-fansen hänger oftast på Lionbar men det är rätt litet så de kanske är på fler ställen. Klacken växer och de var rätt många borta mot Göteborg . Bulls ligger på Lilla Torg men där finns en del utrserveringar som öppnat nu.
Redarmy88 Se till att samåka då många kör själva. Jag tror att vi kan bli uppåt 400 på plats. Sträckan är otroligt kort och en av våra närmaste resor.
Lilldalus Redarmy88 Redarmy88 det är ont om bussar för tillfället hos bussbolaget så troligtvis ingen mer buss.
Ryltan Per Johansson jag kan inget om Halmstad men eftersom Solsidan nämndes så tänker jag att det kan vara ett alternativ. Jag börjar där om jag inte får andra instruktioner. ❤️💙 kom dit ni oxå vetja!