DaKlonker sandjohansson Förstår inte heller riktigt matten där. Layouni gör han en superräddning på och Svanbäck friläge ska han ju bara ta. Något mer läge som gör att det blir så högt?
matjo naren Fina fanscorner! Axén blev ju team vi efter vår match mot Häcken hemma och har inte vikit en tum sedan dess…. än så länge
DaKlonker Njuter när jag lyssnar på medelåldershäckekpodd (förövrigt en norrlänning som ankare - klädsamt för en Häcken-supporter).
Ruuben Mycket snack om bottenstriden denna vecka i Fotbollsmorgon, Studio Allsvenskan, Tuttosvenskan, Fans Corner Sverige. De flesta är övertygade om att Degerfors åker käpp rätt ur och att Halmstad slåss med Värnamo om kvalplatsen.
Zingo Ruuben Jo. Men de åsikterna ändras direkt om vi torskar mot Norrköping och Halmstad/Degerfors vinner. En match i taget, skit i de s k experterna.
Calle01 Zingo Jo, men ändå lite kul att inte tippas ur någon vecka. Men jobbet måste göras på plan och läktare.
lidot Allsvenskan enligt Lundh och Von knorring ca 22 min. Snack om Öster men framförallt om Foyston och hans agerande efter Norrköpingsmatchen. Intressant.
Plantagenparkeringen lidot Är ju i princip en supporterpodd med tanke på von knorrings favoritlag. Känns inte objektiv.
sandjohansson lidot Att han stack efter slutsignalen efter ju en nyhet. Varför har inte SMP den informationen?
Labila Kabila sandjohansson Att han stack efter slutsignalen efter ju en nyhet. Varför har inte SMP den informationen? Nu vet jag inte vad de sagt i podden, men då börjar jag verkligen oroa mig för Foystons hälsa. Det ska inte ta 15-20 minuter att ta sig från omklädningsrummet till hans bil.
sandjohansson Labila Kabila Knorring hade uppgifter som enligt honom baseras på flera källor inom och runt Öster och sa: Han (Foyston) tog sitt pick och pack direkt efter match, meddelade att assisterande Daniel Friberg får ta presskonferensen, rusar ut till sin bil och kör hem till Göteborg, direkt. Eller han lämnar arenan direkt i alla fall i ja, i ilska då får man se det som.
Jovars Skriver under på precis allt som Olof och Von Knorrig säger. Förhoppningsvis tar Jens och Ola det här internt med honom.
Plantagenparkeringen Rimligt att bli arg ibland. För Foystons del kanske det börjar balla ur. Jag är lite frågande till hur det påverkar laget.