Zingo
Tycker du seriöst att han försöker? Jag tycker precis tvärtom. På matcherna rör han knappt bollen och det är varken många löpmeter eller knop på de få löpmeter han springer. Som Anders skriver så har jag också totalt gett upp hoppet om honom.
Varför måste vi supportrar stötta en spelare som inte ger något tillbaka till varken laget, klubben eller oss supportrar? Ingen vilja, ingen glöd, inget klubbhjärta. Bara mjölkar massa pengar månad efter månad. Genom att ge honom lite andra arbetsuppgifter så får klubben iaf lite valuta för lönen de betalar ut till honom.
Minns du året 2003? Ludde missade nästan hela säsongen. Knäskada, kort inhopp i en höstmatch, gjorde mål och blev knockad. Utburen på bår efter kanske 15 minuters spel. Under de 15 minutrarna så visade Ludde mer vilja, glöd, ryggrad och klubbhjärta än vad kouakou har visat sammanlagt på snart 1,5 år.
Hur ska vi som klubb någonsin kunna nå toppen igen om vi inte kan kräva en hög lägstanivå från våra spelare? Södra stå visar mer passion och glöd än någonsin i klubbens historia medans våra spelare visar mindre passion och glöd än vad ett österlag någonsin har gjort.
Vill du prata om saker som är problematiska? Börja med det jag nämnt nu.