TuffeUffe naren spidern som Elgen tagit fram på Sanyang skvallrar då verkligen inte om någon het spelare om man så säger. Nåväl. Har en bekant som har en drös biljetter till Difmatchen som han skulle behöva bli av med. Känner jag honom rätt så kan han säkert tänka sig att donera dem till Östersupporters som lovar skrika i 90 + tillägg.
Ryltan TuffeUffe Massajerna blir i vart fall fem som sjunger på rorsdag. Jag har inte köpt biljetter än men slipper gärna betala min femte match på raken.
Ols lagoh Foyston har ju pratat om att han ville ett verktyg till i verktygslådan, Dvs inte ett universalverktyg utan ett av flera olika så att han kan anpassa laget något efter motstånd, efter matchbild.
Tobbe Ryltan Hej! Är du intresserad av biljett? Jag har några som jag gärna skänker bort till några som hjälper till att bära fram Öster!
stefanps Avsaknaden av ABW på plan blir bara större och större för varje match som går. Han var en spelare som kunde vara matchavgörande och som vi verkligen hade behövt. Syns så tydligt skillnaden i vår offensiven nu utan ABW kontra med ABW förra året.
Plantagenparkeringen En sammanfattning på smp artikeln igår. Seger, Kricak, Taminnen, Kouakou, Lindahl kan alla missa matchen imorgon. Ssanyang borta pga 3 gula.
VV-Oppnasitt84 Djurgårdens match mot BP, som skulle spelats på måndag, flyttas fram till ett i dagsläget obeslutat datum. Hur detta påverkar Djurgårdens laguttagning till imorgon återstår att se. Vågar de riskera att spela Tokmac mot oss exempelvis nu när det blir längre vila till Europaspelet.
Norgus Seger, Kricak och Tamminen saknas på dagens träning enl Elgen. Samt Sanyang avstängd. Risk för att vi måste kasta in spelare som inte platsade i superettan...
Plantagenparkeringen Norgus Är skillnaden verkligen så stor? In kommer Ljung, Rodic(mörfelt) med Starke och Christiansen.
Ryltan Tobbe jag tar alla jag kan få. Jag ska förutom min egen köpa fyra biljetter till ett gäng ungdomar. 14-19 år. Hur kan vi komma i kontakt?
Afroman Några förändringar i startelvan. Backlinje samma fast in med Kingsley. Mittfält Ask-Noah-Dansken. Anfall LJUNG🥲 Ali och Albin Mör
ZWEMPA Redarmy88 jag tittade till träningen en kort stund idag. Det enda jag såg var Rodic dominera stort. Som defensiv mittfältare.
stefanberg https://www.smp.se/2025-04-23/nya-besked-kring-osters-skadelage-de-saknas-pa-bussen/?shareSource=sharebutton
CrobyJr ZWEMPA Låter helt sjukt men var helt sant. Rodics ”konkurrenter” Tamminen och Sanyang saknas alltså och Ljung och Mörfelt går sjukt nog före. Vart spelar Rodic då? Ytter i det laget som möter den tilltänkta startelvan? Nä. Han var sexa i det laget. Och var heeeeeeeeeelt otrolig. Överlägsen hela träningen. Free min brate Rodic!
ZWEMPA MATTAN nej, Ljung och Mörfeldt på kanterna. Christensen, Ask och Noah på mittfältet. Mattis och Kingsley som mittbackar. Kingsley ser härligt stabil ut på träningarna.
Calle01 Jag vill ha in Mörfelt i laget i just den här matchen för att addera lite snabbhet i elvan. Enligt Elghen är tydligen Mörfelt bra på konstgräs också. Sedan om det blir på Rodic bekostnad är en annan fråga.