Lilldalus Dags för match mot Djurgårdens IF. Följ med East Front till 3Arena och hjälp laget att plocka hem tre poäng. In och anmäl er! Vi kommer att ha en deadine på 40 personer innan söndag 20/4 kl.13.00 Är det inte tillräckligt med anmälda då så kommer vi att åka med minibussar istället. Samma pris. Skulle det bli resa med minibuss kommer en förfrågan gå ut till alla anmälda. Vill man då inte åka med så kommer en återbetalning att göras. https://east.memlist.se/event/46?fbclid=IwY2xjawJsQG1leHRuA2FlbQIxMAABHiL_5NvHv6rnzSMU75EkEkGHHJxe22VB-amc6PXaF1ayRy5YoS8EU8betJS0_aem_j8Lw75kG_Aj8TM9SiXUxUw
ZWEMPA Segern för DIF igår var perfekt för oss. Förlängning och tufft spel lär slita rätt bra. Dessutom kan nog ett ettrigt och energifyllt GAIS göra jobbet på annandagen. Perfekt läge att möta dem nu.
Plantagenparkeringen Uppställning. Osäker på målvakt. Varmanen, Mattis, Starke, Lukas Seger, Christensen Tamminen, Ask, Rodic Aliev
Plantagenparkeringen Redarmy88 Wallinders fötter och förmågan av att som mest lämna mållinjen med 2 meter.
TuffeUffe Redarmy88 skulle älska att se Rodic från start och att det första han gör är att sätta Stensson på plats med en mördartackling.
HB352 Rodic - Derbydödaren. Tror ni glömmer vikten av det mentala när man möter storlag. Rodic har det där, han kmr vara taggad till 1000. Dags för Foyston att släppa hedern och ge chansen till våre förre kapten.
El_barto HB352 100% säker på att han inte kommer göra det. Kan mycket väl vara så att Rodic inte ens får bänk.
per gustafsson El_barto om rodic är bättre än de som spelat än så länge så kommer han få spela. Rodic kan vara bra han kan också vara bedrövlig. Jag tycker vi har en ganska jämn trupp. Foyston swr spelarna varje dag han borde kunna avgöra vem som är bäst.
McA per gustafsson Tänkte samma sak när jag såg elvan mot AIK. Foyston borde veta bäst. Men sen se exakt samma låga nivå i NS gör ju en riktigt fundersam. Tycker inte att NS fått ut ngt ordentligt i Öster sen han kom. Få mål, inga toppmatcher överlag och ett lågt tempo i alla moment och ser allmänt tung ut. Vill inte såga österspelare men i detta fallet förstår jag verkligen inte varför han får spela i allsvenskan.
El_barto per gustafsson om rodic är bättre än de som spelat än så länge så kommer han få spela. Det är jag inte så säker på. Han var knappast sämre än Söderberg och Mörfelt förra året, ändå långt mindre speltid.
TuffeUffe McA sen är det väl i och för sig så att Rodic inte konkurrerar med Nicklas Söderberg. Foyston borde ha slängt in Rodic i stället för Sanyang eller Tamminen. Både de två var ju riktigt kalla. I stället för Ni Söderberg så borde Christensen startat.